مخالفت پنهانی با تغییر برنامه‌های لیگ

بلافاصله پس از اینکه کارلوس کی‌روش به ایران برگشت و هدایت تیم ملی کشورمان را بر عهده گرفت، کاملاً مشخص بود برنامه‌ لیگ برتر دستخوش تغییر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دوره اول سرمربی گری کی روش بارها شاهد این بودیم که این مربی با سازمان لیگ و فدراسیون به خاطر برنامه ریزی پیکار های باشگاهی دچار مشکلی جدی شده بود.

اگر چه قرار است هر دو هفته یک بار برنامه لیگ برتر با هماهنگی کی روش اعلام شود اما برخی سرمربیان لیگ برتری با این مساله مخالف هستند. ان ها در گفت گو های رسمی به مورد مذکور اشاره نمی کنند اما در بحث های دوستانه خود منتقد برنامه های کی روش هستند و می گویند: « اگر لیگ برتر تا قبل از جام جهانی به نیمه راه نرسد و بعد از این تورنمنت فدراسیون به هر هر دلیلی با کی روش به توافق برای ادامه راه نرسد، تکلیف لیگ چه می شود؟»

به گفته این مربیان اگر چنین اتفاقی رخ دهد کی روش به کشورش بر می گردد اما سرمربیان باشگاهی می مانند و یک برنامه فشرده که تازه باید به آن درگیر شدن فولاد با لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی را هم اضافه کرد.

در کنار همه این موارد نباید فراموش کنیم اگر سرمربی تیم ملی عوض شود، قطعا تمام روزهای فیفا تا زمان آغاز جام ملت های آسیار را هم می خواهد و این مساله یعنی فشار مضاعف برای برنامه ریزی و به اتمام رساندن رقابت های لیگ برتر و جام حذفی.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1680170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =