برقراری 26 هزار تماس مردم استان کرمان با 197

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به رقم خوردن بیش از 26 هزار تماس مردمی با سامانه 197 گفت: این سامانه به صورت زنده و شبانه‌روزی آماده دریافت و رسیدگی به گزارشات مردمی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ احمد شمس‌الدین‌نژاد گفت: یکی از جلوه‌های پلیس مردم محور در حوزه جلب مشارکت‌های مردمی پاسخگویی به مسائل و مشکلات شهروندان از طریق پل ارتباطی 197 است.
وی افزود: در همین رابطه طی شش ماهه نخست سال جاری قریب به 26 هزار تماس با این سامانه برقرار شده که از این تعداد تماس، حدود 13 هزارو 700 پیام قابل بهره برداری بوده و پیام های مربوطه به رده های رسیدگی کننده در سراسر استان منعکس و از آن طریق رسیدگی های لازم صورت گرفته است.
وی بیان داشت: در همین رابطه نتایج رسیدگی های انجام شده نیز به مخاطبین اطلاع رسانی شده و یا اینکه مخاطبین در همان بدو تماسشان با 197 راهنمایی و پاسخگوهای لازم را دریافت کرده اند.
سرهنگ شمس‌الدین‌نژاد تصریح کرد: طی این مدت در دفتر نظارت همگانی تعداد 13 جلسه ارتباط مستقیم در مرکز استان با حضورفرمانده انتظامی استان به همراه روسای پلیس های تخصصی برگزار و 120 جلسه نیز در سطح شهرستان های تابعه استان برگزار و طی این جلسات به صورت چهره به چهره به مشکلات و درخواست های بیش از 2 هزار نفر از شهروندان رسیدگی شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1680476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =