۳۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری شهرکرد اضافه می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس یارانه‌ای و ۱۰ دستگاه اتوبوس رایگان توسط دولت به شهرکرد اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مصطفی حیدری با اشاره به دیدار با معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس یارانه‌ای به شهرکرد اختصاص پیدا کرده است که ۲۰ درصد اعتبار آن‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد دیگر توسط دولت تامین می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نقش بسیار مهمی در توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون شهری دارند، افزود: وزارت کشور با تخصیص ۶ دستگاه اتوبوس به شهرکرد موافقت کرد که حدود ۷ میلیارد و ۲۰۰ تومان بابت این دستگاه‌ها واریز شد و تا پایان مهرماه به ناوگان شهری اضافه می‌شود.

وی بیان کرد: حدود ۲۴ میلیارد تومان نیز تامین شده است که به محض مجوز وزارت کشور برای تحویل ۱۴ اتوبوس دیگر واریز می‌شود.

حیدری با بیان اینکه این اعتبار از طریق بودجه شهرداری تامین شده است، اظهار داشت: ۱۰ دستگاه اتوبوس رایگان نیز در سفر رییس جمهور به شهرکرد تخصیص یافت که در این سفر پیگیری شد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه با اقداماتی که در دستور کار شورای ششم شهرکرد قرار گرفته است، امکانات حوزه حمل و نقل عمومی برای شهروندان به حد قابل قبولی خواهد رسید، اظهار داشت: با تامین این ۳۰ دستگاه اتوبوس ناوگان شهری شهرکرد مجهز و یک تحول جدی در ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوسرانی صورت می‌گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1680747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =