شانس نتانیاهو برای تشکیل دولت جدید رژیم صهیونیستی

ایسنا نوشت: نظرسنجی جدید در اراضی اشغالی نشان داد، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی این شانس را دارد که دولت جدید این رژیم را تشکیل دهد.

روزنامه عبری زبان معاریو با انجام یک نظرسنجی جدید نوشت، برای نخستین بار در چهار ماه اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی می‌تواند دولت آینده این رژیم را تشکیل دهد و در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی، فراکسیون راستگرای وی می‌تواند ۶۱ کرسی را صاحب شود.

قرار است انتخابات پارلمان رژیم صهیونیستی اول نوامبر برگزار شود و این نظرسنجی که روزنامه معاریو انجام داده نشان می‌دهد برای نخستین بار در چهار ماه گذشته فراکسیون راستگرا به رهبری نتانیاهو ۶۱ کرسی را در صورت برگزاری انتخابات کسب می‌کند که حد نصاب تشکیل دولت جدید است‌.

براساس این نظرسنجی حزب لیکود به رهبری نتانیاهو ۳۲ کرسی و در مقابل حزب "آینده‌ای وجود دارد" به رهبری یائیر لاپید، نخست وزیر فعلی این رژیم ۲۳ کرسی، ائتلاف صهیونیست دینی ۱۴ کرسی و حزب اردوگاه ملی به رهبری بنی گانتس تنها ۱۲ کرسی را در صورت برگزاری انتخابات به دست خواهند آورد.

طبق این نظرسنجی نتانیاهو می‌تواند با ۶۱ کرسی دولت راستگرا را تشکیل دهد. این در حالی است که تمامی نظرسنجی‌های قبلی کاهش محبوبیت وی را نشان می‌داد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1681171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =