تدابیر شهید همدانی از جنگ ۳۰ساله علیه کشورهای اسلامی جلوگیری کرد

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: شهید حاج حسین همدانی یک شخصیت بسیار معنوی و فرمانده بسیار باتدبیر بود که در مهار فتنه های مختلف نقش مهمی ایفا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،آیین بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت سردار حاج حسین همدانی(حبیب شهدای مدافع حرم) در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خصوصا حبیب شهدای مدافع حرم حاج حسین همدانی اظهار کرد: شهید حاج حسین همدانی دقیقا ۷سال پیش در روز ۱۶مهرماه ۱۳۹۴ به شهادت رسید و این مراسم توسط کارکنان خدوم سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در تجلیل از مقام شهید و تبیین الگوهای رفتاری شهید حاج حسین همدانی برگزار شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: شهید حاج حسین همدانی توانست از تهدیداتی که هم در کشور و هم در جبهه مقاومت بود، فرصت هایی بدست آورد و در جبهه مقاومت تدبیر این شهید ضمن نجات سوریه باعث شد از جنگ ۳۰ ساله ای که دشمنان برای کشورهای اسلامی با پشتیبانی استکبار و کشورهای مرتجع منطقه طراحی کرده بودند، جلوگیری کند.

سردار اکبری ادامه داد: شهید همدانی دارای یک شخصیت بسیار معنوی و یک فرمانده بسیار باتدبیر بود و جزء شاخصه های مهم ایشان این بود که هم قبل از انقلاب جزء مبارزین بود و هم بعد از انقلاب در مبارزه با گروه های متعدد ضدانقلاب در شمالغرب و هم در مهار فتنه های مختلف کشور نقش مهمی ایفا کرد و عملکرد بسیار مناسبی در مجموعه سپاه داشت که این شهید امروز بعنوان الگو باید به نسل جوان انتقال داده شود.

وی، خاطرنشان کرد: شهید همدانی را ما بعنوان یک الگو برای جوانانمان همچون شهید حاج قاسم سلیمانی که خود یک مکتب است، باید معرفی کنیم و رفتار و عملکرد واقعی این شهید را تبیین کنیم.

سردار اکبری تصریح کرد: اینکه امروز بعضی از سران فتنه گر کینه ای از حاج حسین همدانی به دل دارند، بخاطر این است که این شهید توانست بسیاری از کسانی را که در سال ۸۸ فریب فتنه گران را خورده بودند جذب کند، که بعضی از آنها در راه انقلاب بعداً شهید شدند.

گفتنی است ، تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، پخش کلیپ هایی از سخنان سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی پیرامون شخصیت والای شهید حاج حسین همدانی حبیب شهدای مدافع حرم، از دیگر بخش های این مراسم بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1681518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =