۸ نفر
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
مسی، همه کاره رختکن پاری سن ژرمن

ورزش سه نوشت: تنها چند ماه پس از امضای قرارداد جدید، کیلیان امباپه می خواهد در اولین فرصت ممکن پاری سن ژرمن را ترک کند.

در ۲۴ ساعت اخیر اخباری در مورد تمایل کیلیان امباپه به جدایی از پاری سن ژرمن منتشر شده است. در ماه می سال جاری بود که بر خلاف انتظارات و شایعه انتقال این ستاره فرانسوی به رئال مادرید، او قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد. اما امروز نشریات معتبر فرانسوی و اسپانیایی مدعی شدند کیلیان امباپه به هیج عنوان تمایلی به ماندن در پاریس نداشته و قصد دارد خیلی زود پاری سن ژرمن را ترک کند.

مسی، همه کاره رختکن پاری سن ژرمن

حالا نشریه لوپاریزین جزئیات بیشتری در مورد تمایل ناگهانی امباپه برای پایان دادن به همکاری خود با پاری سن ژرمن ارائه کرده است. لیونل مسی، کاپیتان سابق بارسلونا، یکی از دلایل تمایل ابراز علاقه این ستاره فرانسوی برای رفتن از پاریس است. مسی ۳۵ ساله و آرژانتینی مانند روزهای حضورش در بارسلونا، نفوذ زیادی در رختکن پاری سن ژرمن پیدا کرده و تبدیل به بازیکن محبوبی در بین دیگر بازیکنان شده است.

امباپه معتقد است که چنین فضایی در باشگاه برای رسیدن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مساعد نیست. رابطه این بازیکن ۲۳ ساله با نیمار نیز در ماه های اخیر بدتر شده و این یک واقعیت مشخص و بارز است. همه این عوامل در تلاش امباپه برای ترک باشگاه، حتی در ماه ژانویه سال ۲۰۲۳ نقش دارد. همچنین برخی اخبار حاکی از آن است که کیلیان امباپه معتقد است باشگاه در انجام تعهداتش موفق عمل نکرده و به این ستاره فرانسوی خیانت شده است.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1682755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =