فارس نوشت:

مردی در دادگاه خانواده 2 گفت: همسرم نیم ساعت به نیم ساعت برای چک کردن من با تلفن همراهم تماس می‌گیرد و بعد می‌گوید که مرا دوست داشته و همه از روی عشق و علاقه است ولی این وضع مرا به ستوه آورده است.

مردی 30 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده 2(ونک) دادخواست طلاق خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.این مرد در مقابل قاضی این پرونده با بیان اینکه از رفتار‌های همسرم خسته شدم، گفت: همسرم دائم با تماس تلفنی مرا چک کرده و این موضوع بسیار باعث استرس و عذابم شده است. وی ادامه داد: می‌خواهم هر چه سریعتر از همسرم جدا شده و با آرامش و بدون ترس زندگی کنم، رفتار‌های همسرم باعث شده که من به کار‌های خودم شک کنم.

این مرد عنوان کرد: همسرم نیم ساعت به نیم ساعت با من تماس گرفته و پیگیر است که کجا هستم چرا که به من شک دارد؛ ادامه این زندگی به این شکل فایده‌ای ندارد.  زن در مقابل قاضی عموزادی حضور داشت و بیان کرد: شوهرم را بسیار دوست دارم و از روی علاقه پیگیر کار‌های او هستم و منظور خاصی مثل سوءظن و شک به او ندارم. وی با اشاره به اینکه ما فرزندی نداریم، افزود: حاضر به جدایی نیستم چرا که زندگیم را دوست داشته و بدون شوهرم نمی‌توانم به زندگی ادامه دهم بنابراین شوهرم باید کوتاه آمده و از دادخواستش منصرف شود. مرد در برابر قاضی این پروده گفت: باید از همسرم جدا شوم چرا که دیگر تحمل تماس‌های تلفنی و چک شدن توسط او را ندارم؛ هنگامی که به منزل می‌آیم در دلم غوغا و استرس است و با ترس و لرز در کنارش زندگی می‌کنم.

این پرونده توسط قاضی عموزادی، رئیس شعبه 268 مجتمع قضایی خانواده 2(ونک)، در حال رسیدگی است.

 

 نشُستن ظروف مادرشوهر، زن را روانه دادگاه کرد

مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم حاضر نیست ظرف‌های خانه مادرم را حتی به عنوان کمک بشوید که این امر بسیار مرا عذاب می‌دهد؛ در حال حاضر تنها راه حل طلاق است. مردی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده 2(ونک) دادخواست طلاق خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد. این مرد در مقابل قاضی این شعبه بیان کرد: همسرم همیشه رفتار‌هایش مخالف با من است و بر سر هر مسئله کوچکی با من اختلاف نظر دارد و به هر بهانه‌ای با حرف‌هایم مخالفت می‌کند؛ تنها راه حل برای تنبیه همسرم، طلاق است.

وی با اشاره به اینکه باید از همسرم جدا شده و به تنهایی زندگی کنم، گفت: همسرم حاضر نیست ظرف‌های منزل مادرم را حتی به عنوان کمک بشوید که این امر بسیار مرا عذاب می‌دهد. مرد با بیان اینکه فرزندی نداریم، عنوان کرد: همسرم اصلاً به حرف‌های من گوش نمی‌دهد. او با اینکه مهریه‌ 200 سکه‌ای اش بود را پرداختم تا در خانه به مادرم کمک کند ولی قبول نکرد و دائم با من مخالفت می‌کند. زن در حضور قاضی عموزادی گفت: شوهرم هر بار از من می‌خواهد که ظرف‌های آشپزخانه مادرش را شسته و تمیز کنم ولی من نمی‌توانم با این موضوع کنار بیایم و حرفش را گوش نمی‌کنم.

وی ادامه داد: شوهرم اصلاً به من توجه نداشته و فقط به فکر خود و مادرش است؛ من زندگی‌ام را دوست داشته و نمی‌خواهم از شوهرم جدا شوم بنابراین همسرم باید از دادخواستش منصرف شود.

این پرونده توسط قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه 268 مجتمع قضایی خانواده در حال رسیدگی و بررسی است.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 168362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • simin IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
    3 1
    خیلی مضخرف بود
  • بدون نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
    6 6
    حالا مگه میمیری یه ظرف بشوری عتیقه !!!!
  • بدون نام IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
    11 6
    بحث یه ظرف نیست بحث اینه که ایشون همسر این آقاست نه کلفت مامانش و از نظر شرعی حتی وظیفه نداره ظرفای خونه خودشو بشوره!
  • بدون نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۸
    12 2
    بحث شک کردن نیست بحث اینکه یک سری ادمها نباید ازدواج کنند حالا فرقی نداره مرد باشن یا زن.
  • بدون نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
    9 4
    کسی نگفته این خانوم از لحاظ شرعی موظفه ظرفای مادرشوهرشو بشوره بحث سر شعور اجتماعیه همونطور که اگه پدر این خانوم کاری داشته باشه و از دست دامادش کمکی بر بیاد انسانیت حکم میکنه که به پدرزنش کمک کنه همونطور هم وقتی خونه مادرشوهر ناهار یا شام میل میکنند ادب و شعور و انسانیت حکم میکنه که در شستن ظروف به مادرشوهر کمک کند
  • صدف IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    4 3
    واقعا دوره آخرالزمون شده به خدا...!!!! من نمیدونم این دختر پسرها واسه چی اصلا ازدواج میکنین؟! دختری که حتی حاضر نیست به خاطر کمک به مادرشوهرش یک دونه ظرف بشوره(این فقط یه مثاله) یا پسری که با همچین دلیل مسخره ای میاد و دادخواست طلاق میده با چه فلسفه ای ازدواج کردن؟!؟! مشکل اینه که ما تو هیچیمون نباید تعادل داشته باشیم!!! نه به اون دخترهایی که هر حرف زور و بی منطقی رو از شوهرشون تحمل میکنن و دم بر نمیزنن نه به این دخترا که فکر میکنن تساوی حقوق زن و مرد و فمینیست بازی و این حرفا با این کارهای بچه گونه و لجبازی های ابلهانه معنا پیدا میکنه!! (حرف بدی که نزدم پس لطفا این یکی رو چاپ کنین!!)