رسالت رسانه تبیین اقدامات نظام است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در زمان عرصه جهاد قرار داریم و در این حوزه باید تلاش کنیم رسالت رسانه ها تبیین اقدامات نظام است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، منصور احمدی در دیدار صمیمانه نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با خبرنگاران استان با اشاره به ضرورت تبیین مواضع انقلاب گفت : دشمن از طریق رسانه با سلاح فریب و دروغ بر علیه نظام تلاش می‌کند همچنین از احساسات نوجوانان سو استفاده کرده بنابراین باید مواضع به حق نظام مقدس جمهوری اسلامی تبیین شود.

وی افزود : باید واقع بینی برای جامعه روایت شود، همچنین سواد رسانه را افزایش دهیم در این صورت تفاوت حق و باطل مشخص خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه اصحاب رسانه لرستان انقلابی هستند و در راه انقلاب همواره قلم می‌زنند و روشنگری می‌کنند اظهار داشت : باید جلسات متعدد با صاحبنظران برای تبادل نظر برگزار شود، نظام اسلامی در طول عمر پربرکت خود با چالش های بسیاری مواجه شده و با گذر از توطئه های دشمن همواره ایستادگی کرده است.

احمدی ادامه داد : دشمن از طریق رسانه با سلاح فریب و دروغ بر علیه نظام اقدام می‌کند، بنابراین باید اقدامات و مواضع به حق انقلاب اسلامی تبیین شود.

وی تصریح کرد : به دلیل هجمه های سیاسی و ابراز دشمنی دشمنانی که تا چندی پیش دوست بودند، جهاد تبیین ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان گفت : رمز تبدیل دشمنی‌ها به واژه مقدس جهاد، فی سبیل‌الله بودن آن است، اقدامات باید جهاد در راه و برای خدا باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1683939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =