مهاجرت معکوس روستاییان از شهرها در مازندران تقویت می شود

استاندار مازندران گفت: متاسفانه به دلیل کمبود امکانات و رفع مشکلات زیرساختی، شاهد مهاجرت جمعیت از منطقه چهاردانگه کیاسر بودیم اما دولت سیزدهم با برنامه ریزی اصولی و رفع این محرومیت ها درصدد مهاجرت معکوس جمعیت به این منطقه است.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سید محمود حسینی پور امروز در دیدار با اقشار مختلف مردم، خانواده معزز شهدا و فعالان سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بخش چهاردانگه در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش کیاسر اظهار داشت آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم اساس کار خود را گره گشایی از مشکلات مردم قرار دادند و دلیل اینکار تحقق عدالت در جامعه است.
وی افزود: متاسفانه به دلیل کمبود امکانات و رفع مشکلات زیرساختی، شاهد مهاجرت جمعیت از این منطقه بودیم اما دولت سیزدهم با برنامه ریزی اصولی و رفع این محرومیت ها درصدد مهاجرت معکوس جمعیت به این منطقه است.
استاندار مازندران بیان کرد: حق مردم چهاردانگه ساری بیشتر از امکانات موجود است و همه مسئولان موظف به خدمات رسانی ارزنده به مردم این منطقه هستند.
به گزارش خبرآنلاین، همزمان با سالروز تاریخی سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست چهادانگه ساری ،دیدار استاندار مازندران با اقشار مختلف مردم ،خانواده معزز شهدا و فعالان سیاسی،اقتصادی و فرهنگی بخش چهاردانگه ساری برگزار شد.
ثلاثی مشاور و دستیارویژه استاندار بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ،نوبخت فرماندار ساری ، امام جمعه کیاسر در این دیدار حضور داشتند.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1684251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =