۰ نفر
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

سر حال و راضی مثل مهدی تاج

عرفان حاج‌بابایی
سر حال و راضی مثل مهدی تاج

مهدی تاج حالا با آرامش و بدون التفات افکار عمومی به خودش مشغول ریاست بر فدراسیون فوتبال است.

شهریور ماه 1401 برای فوتبال ایران ماهی پر از فراز و فرود و حاشیه بود. پس از برگزاری یکی از جنجالی ترین انتخابات های تاریخ فدراسیون فوتبال، مهدی تاج با شکست میرشاد ماجدی یک بار دیگر بر صندلی پر خواهان اما پر از چالش ریاست تکیه زد. تاج که پس از ماجراهای رخ داده در پرونده مارک ویلموتس و به بهانه بیماری قلبی از ریاست فدراسیون کنار رفته بود، در بازگشت دوباره خود، اصلا شرایط آسانی را پیش روی خود نمی دید. از یک طرف تاج با مسئله سرمربی تیم ملی مواجه بود. عده زیادی از هواداران و بازیکنان تیم ملی دیگر اسکوچیچ را به بهانه ضعف های فنی و عمومی اش نمی خواستند اما در آن سو حامیان پر سر و صدای سرمربی کروات تیم ملی هم کم نبودند.

با تمامی این اوصاف، تاج دست به ریسک بزرگی زد و با برکنارکردن اسکوچیچ، کی روش را در فاصله حدود دو ماه تا جام جهانی به نیمکت تیم ملی ایران برگرداند و به این طریق توانست برای خود اعتبار بخرد. این اما پایان مصائب تاج نبود. مخالفین تاج با تمام قوا در تلاش بودند تا به هر طریقی که شده، رییس جدید را زمین گیر کنند. از شبکه های مختلف رسانه ملی گرفته تا مجلس و نماز جمعه و قوه قضاییه، هرروز صدایی علیه تاج بلند می شد. همه چیز برای رییس جدید سخت و طاقت فرسا جلوه می نمود چرا که او به ترند اول خبری کشور تبدیل شده بود و چه بسا می رفت که برای حامیانش هم که او را به صندلی ریاست فدراسیون بازگردانده بودند هم دردسرهایی ایجاد شود که اتفاقات اخیر کشور، به تعبیری به داد مهدی تاج رسید. بروز اتفاقات اخیر در کشور بیش از همه به نفع مهدی تاج شد و باعث شد تا او از آماج و تیررس حملات منتقدینش خارج شود.

حالا دیگر مردم و رسانه ها کمتر دغدغه ریاست دوباره او، بیماری قلبی اش، پرونده های قضایی اش و خسارات قرارداد ویلموتس را دارند. تاج هم که قطعا از عدم التفات افکار عمومی به خودش رضایت کامل دارد، بدون هیچ گونه حاشیه و جلب توجهی مشغول ریاست کردنش است و سعی می کند در آرامش کارهای مربوطه را مدیریت کند و دیگر هم بعید است که با توجه به این که فقط 35 روز تا نخستین بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 مقابل انگلیس باقی مانده است، کسی قصد و برنامه ای برای حمله جدید به مهدی تاج و فدراسیون تحت فرمانش داشته باشد.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1684411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =