فراجا و سپاه دو نیروی مقتدر و برخاسته از بطن جامعه  هستند

فرمانده سپاه استان مازندران، تداوم تعامل سپاه و نیروی انتظامی زمینه ساز توفیق در مأموریت های مشترک و مکمل یکدیگر در حفظ نظم و امنیت برشمرد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سردار سیاوش مسلمی در دیدار با فرمانده انتظامی مازندران تداوم و تعمیق روابط بین سپاه و فراجا را زمینه‌ساز موفقیت در مأموریت‌های مشترک برشمرد و افزود: با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه ضرورت تعامل سازنده بین این دو نهاد انقلابی برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی بیش از گذشته متصور است.

وی افزود: نیروهای مسلح هدفی جز اعتلای نظام اسلامی و آسایش و آرامش مردم دنبال نکرده و در مسیر تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و تعامل سازنده نیروی انتظامی و سپاه می توانند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ناامنی ها مثمر ثمر بوده و امنیت و آرامش که بزرگترین نعمت الهی است را برای مردم فراهم کنند.

فرمانده سپاه مازندران از فراجا به عنوان سمبل اقتدار و صلابت نظام اسلامی یادکرد و گفت: کارکنان فراجا با انگیزه الهی و تلاش جهادی در سنگر تامین امنیت و آرامش ایفای نقش می کنند که شایسته است خدمات این عزیزان جان بر کف پاس داشته شود.

مسلمی، آمادگی سپاه را در اجرای طرح‌ها و مأموریت‌های مشترک پلیس و سپاه اعلام و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران با تمام وجود از اقدامات و مأموریت‌های ذاتی پلیس حمایت خواهد کرد.

فراجا و سپاه دو نیروی مقتدر و برخاسته از بطن جامعه

سردار میرزایی در این دیدار فرماندهی انتظامی و سپاه را دو نیروی مقتدر، برخاسته از بطن جامعه دانست و خاطر نشان کرد: این دو نیرو یک هدف مشترک را دنبال می کنند و آن خدمت رسانی شایسته به مردم تحت فرامین مقام معظم رهبری است.

این مقام انتظامی، افزود: امنیت بزرگترین نعمت الهی است که در همه ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نیاز اصلی جامعه بوده و ایجاد و گسترش آن در کنار تلاش پلیس نیازمند مشارکت همگانی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با تأکید بر تعامل سازنده بین پلیس و سپاه، اظهار داشت: هر چه هماهنگی بین قوای نیروهای مسلح به ویژه سپاه، بسیج و پلیس بیشتر باشد هم پوشانی در مأموریت های امنیتی بیشتر خواهد شد و مردم از امنیت بیشتری برخوردار خواهند بود.

در پایان این دیدار فرماندهان، راهکارهای تقویت همکاری های مشترک را بررسی کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1684568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =