۰ نفر
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
بدشانسی عزت‌اللهی در صعود وایله

ورزش سه نوشت: هافبک ایرانی وایله حضور تعویضی در جریان برتری تیمش مقابل برابرند داشت.

در چارچوب دیدارهای مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی دانمارک، تیم فوتبال وایله در حالی که برخلاف مسابقات لیگ یک این کشور، سعید عزت‌اللهی را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۶:۴۵ امروز مقابل تیم برابرند قرار گرفت.

یاران عزت‌اللهی که چهار روز قبل در هفته سیزدهم لیگ یک دانمارک شکست غیرمنتظره و سنگینی برابر هوبرو داشتند و با این حال صدرنشینی خود را حفظ کردند، امروز توانستند با نتیجه‌ای مشابه با بازی قبل به برتری مقابل برابرند دست پیدا کنند.

تیم فوتبال وایله در دیدار امروز مقابل تیم دسته دومی برابرند به برتری پُر گل ۳ بر صفر دست یافت و به جمع ۱۶ تیم نهایی جام حذفی فوتبال دانمارک راه یافت.
سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی وایله که در دو دیدار اخیرشان در لیگ یک دانمارک حضور ثابت در مسابقات تیمش داشت، امروز به‌عنوان یار جانشین در دیدار برابر برابرند به میدان رفت.

هافبک ایرانی وایله که در دقیقه ۷۵ به ترکیب این تیم مقابل برابرند اضافه شده بود، در آستانه گلزنی هم قرار داشت، اما ضربه سر او روی توپ ارسالی توسط ماریوس الویس در دقیقه ۸۷ تبدیل به گل نشد و با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1685139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =