پلیس «دستور ویژه» دیگری داد / پیگیری سیلی زدن مأمور پلیس به صورت معترض زن/ نتیجه «دستور ویژه» در ماجرای میدان آرژانتین پس از پنج روز هنوز اعلام نشده

مهر نوشت : روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یکی از مأموران پلیس به دلیل نامشخص با یکی از شهروندان برخورد کرده و سیلی به صورت وی می‌زند.

یک منبع آگاه در فراجا در گفت و گو با خبرنگار انتظامی مهر گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مربوط به برخورد یکی از مأموران پلیس با یک خانم از سوی مبادی ذی ربط پلیس دستور ویژه پیگیری و رسیدگی به نحوه و چگونگی این موضوع صادر شده است.

این منبع آگاه تأکید کرد: این در حالی است که سامانه ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هرگونه انتقاد، شکایت و پیشنهاد مردمی را دارد.

روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یکی از مأموران پلیس به دلیل نامشخص با یکی از شهروندان برخورد کرده و سیلی به صورت وی می‌زند در حالی که تاریخ دقیق این واقعه مشخص نیست.

به گزارش خبرآنلاین ، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ۲۲ مهر نیز با اشاره به «کلیپ منتشر شده در شبکه‌های معاند پیرامون عملکرد مأموران پلیس در دستگیری خانمی که از محرکان اغتشاشات در میدان آرژانتین بوده »، اعلام کرد:«این مرکز ضمن اعلام اینکه در فیلم منتشر شده معاندین با استفاده از تاکتیک‌های عملیات روانی و سیاه نمایی برای تشویش اذهان عمومی و برانگیختن احساسات شهروندان داشته‌اند، گفت: پلیس ضمن اقدام در خصوص تأمین امنیت شهروندان خود را مکلف به پاسخگویی می‌داند و رفتارهای خارج از ضوابط و مقررات را به هیچ وجه تأیید نمی‌کند و در صورت وقوع هرگونه تخلف برابر قوانین و مقررات با متخلفان برخورد خواهد کرد».

باوجود گذشت پنج روز از صدور «دستور ویژه» برای رسیدگی به فیلم «رفتار ماموران یگان ویژه هنگام دستگیری یک زن در میدان آرژانتین» ، پلیس هنوز خبری درباره نتایج این پیگیری اعلام نکرده است .

پلیس «دستور ویژه» دیگری داد / پیگیری سیلی زدن مأمور پلیس به صورت یک خانم / نتیجه «دستور ویژه» در ماجرای میدان آرژانتین پس از پنج روز هنوز اعلام نشده
نمایی از فیلم پربازتاب سیلی زدن مامور پلیس بر صورت یک خانم

پلیس «دستور ویژه» داد / رسیدگی به فیلم «رفتار ماموران یگان ویژه هنگام دستگیری یک زن در میدان آرژانتین»
نمایی از فیلم پربازتاب رفتار ماموران یگان ویژه هنگام دستگیری یک زن در میدان آرژانتین

بیشتر بخوانید :

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1685571

برچسب‌ها