۰ نفر
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
رونالدو: جو گیر شده بودم!

کریستیانو رونالدو در قالب یک پست اینستاگرامی به اتفاقات اخیر پیرامون خودش و باشگاه منچستریونایتد واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته همه چیز در اولدترافورد برای منچستریونایتد خوب پیش می رفت تا این که کریستیانو رونالدو پیش از پایان بازی، استادیوم را ترک کرد. پیروزی بزرگی که اریک تن هاخ و تیمش به دست آوردند خیلی زود تحت الشعاع رفتار دور از انتظار کریستیانو رونالدو قرار گرفت.

این ماجرا همان طور که انتظار می رفت، با واکنش باشگاه منچستریونایتد و شخص اریک تن هاخ همراه شد. سرمربی هلندی تصمیم گرفت کریستیانو رونالدو را برای دیدار با چلسی از جمع بازیکنان تیمش کنار بگذارد. ستاره پرتغالی در واکنش به این اتفاقات یک پست اینستاگرامی منتشر کرد که آن را در ادامه می خوانید:

در طول تمام سال های حضورم در فوتبال، همیشه تلاش کرده ام با هم تیمی ها، دشمنان و مربی هایم با احترام رفتار کنم و این عقیده عوض نشده، من عوض نشده ام. من همان شخص و بازیکن حرفه ای هستم که طی تمام این 20 سال حضور در بالاترین سطح فوتبال بودم. احترام به دیگران همیشه نقش بسیار مهمی در تصمیم گیری های من ایفا کرده است.

رونالدو در ادامه نوشت:

من از سن خیلی پایین فوتبال را شروع کردم؛ بازیکنان باتجربه و مسن همیشه برایم اهمیت زیادی داشتند. همین شد که همواره تلاش کرده ام تا خودم را به یک الگوی مناسب برای بازیکنان جوانی تبدیل کنم که در باشگاهم حضور دارند. متاسفانه نشان دادن چنین رویکردی به صورت همیشگی و دائمی ممکن نیست و گاهی پیش می آید که جو لحظه ای موجود در فضا، باعث می شود بهترین رفتار را به نمایش نگذاریم. در حال حاضر تنها حس می کنم که باید به تلاشم در کرینگتون (کمپ تمرینی منچستریونایتد) ادامه دهم، از هم تیمی هایم حمایت کنم و آماده باشم تا در هر بازی و هر فرصتی که پیش آمد، برای تیم از جان مایه بگذارم. تسلیم شدن در مرام من نیست و هرگز هم نبوده. اینجا منچستریونایتد است و باید متحد بمانیم. به زودی دوباره کنار هم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1685928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =