فرهاد قائمیان: انجمن سینمای جوان خانه من است

فرهاد قائمیان بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون گفت: انجمن سینمای جوان خانه و محل خلاقیت های من است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: از ستاد خبری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، فرهاد قائمیان از مدعوین نخستین همایش دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران که به دلیل حضور در صحنه فیلم‌برداری امکان همراهی حضوری در این همایش را نداشت، در پیامی کوتاه از برگزار کنندگان این رویداد قدردانی کرد.

وی که از هنرمندان برخاسته از انجمن سینمای جوانان ایران است در پیام خود تاکید کرد: انجمن خانه من هست و محل خلاقیت‌های من.

قائمیان با قدردانی از دعوت خود به این همایش بزرگ با ادای احترام به هم‌دوره‌ای‌های خود که امروز پیشکسوتان و حرفه‌ای‌های سینمای ایران هستند، برای فیلمسازان جوان، فرهنگ‌سازان و آینده‌سازان فرهنگ و هنر ایران زمین آروزی موفقیت کرد.

فرهاد قائمیان بازیگر حرفه ای سینما، تئاتر و تلویزیون است که فعالیت سینمایی خود را از انجمن سینمای جوانان اردبیل شروع کرده و جزو هنرجویان اولین دوره فیلمسازی این دفتر در سال ۱۳۶۴ بود. وی پس از اتمام دوره فیلمسازی ضمن ساخت فیلم کوتاه و همکاری در تولید فیلم‌های کوتاه دفتر اردبیل، شروع به تدریس رشته‌های طرح، گزارش‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی در این دفتر کرد و در سال ۱۳۷۲ با بازی در فیلم سینمایی دمرل و سپس سکوت کوهستان به‌عنوان بازیگر وارد سینمای حرفه ای شد و تا به امروز در آثار متعددی نقش‌آفرینی کرده است.

مصلحت به کارگردانی حسین دارابی آخرین فیلم سینمایی کارنامه فرهاد قائمیان است که در آن ایفای نقش اصلی را برعهده داشت. وی تجربه داوری جشنواره فیلم کوتاه تهران در دوره سی‌ویکم را هم در کارنامه فعالیت‌های حرفه‌ای خود دارد.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار تا ۲ آبان ۱۴۰۱ در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

۵۵۵۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1686080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =