پاشازاده: مگر سایپنتو می‌تواند زیر قراردادش بزند؟

فقط دو هفته تا آخر لیگ (قبل از جام جهانی) باقی مانده است. پرونده لیگ برتر با دو بازی دیگر به طور موقت بسته می‌شود تا بعد از جام جهانی با بازی حساس دربی دوباره استارت بخورد اما همین دو بازی می‌تواند برای دو رقیب دیرینه که حالا نه سایه به سایه بلکه نفس به نفس هم در جدول حرکت می‌کنند حیاتی باشد.

ایمان گودرزی؛ استقلال این روزها به طور ناگهانی مدیرعاملش عوض شد و در حال حاضر باید با علی فتح‌الله‌زاده به کار خودش ادامه دهد. اگر استقلالی‌ها بتوانند در دو بازی پیش رو موفق شده و امتیاز این بازی‌ها را به دست آورند، تعطیلات لیگ برتر را بخوبی شروع کرده و برای ادامه مسیر برنامه‌ریزی می‌کنند. با مهدی پاشازاده مدافع سابق استقلال در مورد تمام اتفاقات اخیر این تیم همکلام شدیم.

شرایط استقلال را تا به اینجای کار چطور ارزیابی می‌کنید؟
اول این نکته را بگویم که الان جام نمی‌دهند و تا پایان فصل راه زیادی مانده است. از نظر شرایط تیم استقلال هم باید بگویم کمی نوسان داشته است. اما اگر مشکلات را حل کنند می‌توانند در فصل جاری هم قهرمان شوند.
استقلال تغییر مدیریتی ناگهانی داشت. اتفاقی که همه را شوکه کرد! نظرتان در خصوص این تغییر ناگهانی چیست؟
اصلاً خوب نیست. هیچ کجای دنیا نمی‌بینید که چنین تغییری یکدفعه‌ای داشته باشند. هر تیمی نیاز به برنامه‌ریزی برای یک فصل دارد و در چنین مقطعی مدیرعاملش عوض نمی‌شود. باید بگویند چرا آقای آجورلو را آوردند و چرا هم از تیم استقلال کنار گذاشتند. بهتر است بگویند دلیل این جابه‌جایی چیست؟ به هر حال حق مخاطب این فوتبال است که دلیل تغییر ناگهانی مدیریت استقلال را بداند.
خیلی‌ها معتقدند این تغییر کاملاً هوشمندانه بوده است. چون آقای فتح‌الله‌زاده محبوب هواداران بوده با هوشمندی کامل تغییرات را انجام دادند.
من هم قبول دارم آقای فتح‌الله‌زاده محبوب هستند اما دلیل تغییر یکدفعه‌ای را واقعاً متوجه نمی‌شوم.
بعد از کنار گذاشتن آقای آجورلو شایعه شد که ساپینتو از استقلال استعفا داده است!
بعضی مواقع شایعات به واقعیت می‌پیوندد و بعضی مواقع هم نه. اما با تغییری که در بخش مدیریتی انجام شد طبیعی است که تمرکز تیم استقلال به هم بریزد. اما ساپینتو با استقلال قرارداد دارد مگر می‌تواند براحتی برود و زیر قراردادش بزند؟!
خیلی‌ها با استقلال قرارداد داشتند اما به راحتی رفتند!
این هم هست. به هر حال شاهد تغییرات یکدفعه‌ای هستیم که اصلاً هم خوب نیست.
بزودی لیگ تعطیل می‌شود. این تعطیلات را چطور ارزیابی می‌کنید؟ به نظرتان این تعطیلات مفید است یا نه؟
بستگی به برنامه‌ریزی تیم‌ها دارد. اگر تیم‌ها بخوبی برنامه بریزند این فرصت برایشان خوب و طلایی است در غیر این صورت به ضررشان تمام می‌شود.
چقدر اردوهای خارجی را برای استقلال مفید می‌دانید؟
به هر حال وقتی لیگ تعطیل می‌شود باید تیم‌ها برنامه‌ریزی کنند و در چنین شرایطی استقلال هم با قراردادن اردوی خارجی در برنامه‌هایی که دارد باید از فرصت استفاده کند.
یکی از انتقاداتی که این روزها به تیم استقلال می‌شود این است که برای بازی‌ها برنامه ندارد و تاکنون براساس اتفاقات نتیجه گرفته است! نظر شما در این خصوص چیست؟
من هم در ابتدای صحبت‌های خودم گفتم که تیم استقلال در بازی‌ها نوسان زیادی دارد و اگر بخواهد با همین رویه ادامه دهد به بن‌بست می‌خورد. باید استقلال برای ادامه راه این نوسان را از بین ببرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1686125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =