۱۲ نفر
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۵
اقدام جدید اینترنشنال برای جذب مخاطب

ایران نوشت: شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال که در هفته‌های اخیر به‌عنوان دفتر مرکزی آشوب و اغتشاش در ایران عمل می‌کرد، برای جذب مخاطب و تداوم رویکردهای ضدایرانی خود، دست به دامان دکتر سکویی، چهره فحاش و عنصر بدنام براندازان شد.

«دکتر سکویی» مدیر یک کانال ماهواره‌ای ضدایرانی است که نه به خاطر اپوزیسیون بودن، بلکه به خاطر فحاشی‌ها و بددهنی‌های خود معروف شده است. واکنش‌های این عنصر ضدایرانی به رویدادهای مختلف سیاسی و اجتماعی، همیشه دستمایه طنز در شبکه‌های اجتماعی می‌شود. اینترنشنال در این گفت‌وگوی تصویری با دکتر سکویی، تلاش کرد چهره یک ایدئولوگ براندازان را از این چهره فحاش به نمایش بگذارد که البته واکنش‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد حتی این حضور هم نتوانست چیزی بیش از طنز و جوک برای مخاطبان این شبکه به همراه داشته باشد.

اقدام جدید اینترنشنال برای جذب مخاطب
سکویی در این مصاحبه بدون روتوش ظاهر شد و عملاً به اغتشاشگران توصیه کرد که برای مقابله با نیروهای حافظ امنیت از کوکتل مولوتف استفاده کنند. وی در اقدامی که می‌توان آن را دعوت به جنگ داخلی هم خواند، حتی گفت که می‌تواند آدرس چند مرکز را به آشوبگران بدهد تا از آنجا اسلحه تهیه کرده و با نیروهای انتظامی درگیر شوند!

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1686147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =