کارگردان و بازیگر فیلم سینمایی «سوت پایان» نوع بازی بازیگران در این فیلم سینمایی را نزدیک به زندگی دانست.

به گزارش خبرآنلاین، نیکی کریمی که در کافه خبر درباره سومین اثر سینمایی‌اش که این روزها در سینماها روی پرده است،‌ سخن می‌گفت، درباره حضور بازیگران در فیلمش گفت: «چه من و چه دیگر بازیگران فیلم این ذهنیت را داشتند که دیالوگ‌ها و رفتارها در فیلم باید کاملا طبیعی باشد و طوری هر دیالوگ گفته شود که بازی در آن نباشد. بارها دورخوانی داشتیم و سکانس‌ها را به صورت مجزا تمرین کردیم به خصوص سکانس‌هایی که خانم مهدوی‌فر کار کردند، نقش او بسیار سخت بود.»

او ادامه داد: «یکی از دوستان من در بهزیستی کار می‌کند. خانم مهدوی‌فر و غزاله رشیدی که نقش دوست ملیحه را در فیلم بازی می‌کرد، چند باری با هم به بهزیستی رفتند تا به نقشی که قرار بود بازی کنند نزدیک‌تر شوند. بعد از بازگشت آنان از بهزیستی تمرین می‌کردیم و سعی داشتیم هر چه به عنوان بازی بروز پیدا می‌کنم کم کنیم تا نوع بازی‌ها نرم و به زندگی نزدیک‌تر شود.»

این بازیگر و کارگردان اظهار داشت: «در میزانسن‌های مختلفی که من و شهاب (حسینی) بازی می‌کردیم این را در نظر داشتیم که همانند زندگی عادی مقابل دوربین ظاهر شویم و تپق بزنیم و یا جمله‌ای را دوبار تکرار کینم، همانند آنچه در زندگی خودمان رخ می‌دهد.»

متن کامل سخنان کریمی را درباره «سوت پایان» اینجا بخوانید.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 168708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • amir IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۸
    0 0
    نیکی کریمی بازیگر خوبی است. اما زیادی مغرور است. بهتر است به یاد داشته باشد که جمشیدهای مشایخی هنوز زنده اند