انهدام یک باند خانوادگی مخوف در جنوب تهران

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ خبر داد و گفت: در این رابطه ۴ نفر دستگیر و ۲۰ کیلو تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ خبر داد و گفت: مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد، اعضای باند به صورت بسیار ماهرانه با یک دستگاه خودروی پراید اعمال مجرمانه خود را جامه عمل می‌پوشانند. در این رابطه ۴ نفر دستگیر و ۲۰ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر اعلام داشت: ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در رصدهای اطلاعاتی، مطلع شدند ۲ خواهر و یک برادر با همکاری یکی از بستگانشان به صورت باندی به توزیع مواد مخدر در جنوب شرق تهران می‌پردازند.

وی ادامه داد:با عنایت به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد، اعضای باند به صورت بسیار ماهرانه با یک دستگاه خودروی پراید اعمال مجرمانه خود را جامه عمل می‌پوشانند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت مواد فروشان ادامه یافت تا اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیسی در حالی که متهمان با خودروی پراید در حال جابجایی مواد مخدر بودند، دستگیر و در بررسی‌های بیشتر ۲۰ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

بیشتر بخوانید:

236 35

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1687111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =