۷۸۷سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری اهدا شد

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۸۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت استان اهدا شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سید مهدی هاشمی بیان کرد: بخشی از هزینه‌‎های ازدواج مربوط به تهیه جهیزیه توسط نوعروسان است که در طول سال و به مناسبت‌های مختلف خریداری و توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه بخشی از هزینه‌های تأمین جهیزیه توسط خیران، نیکوکاران و مؤسسات خیریه و همچنین صدقات مردمی پرداخت می‌شود افزود: از این مجموع ۴۳ سری توسط خیران اهدا شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان هزینه تأمین این تعداد جهیزیه را ۱۷ میلیارد و ۲۰۹ میلیون تومان عنوان و مطرح کرد: جهیزیه اهدایی به‌ نوعروسان شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، فرش، ماشین لباسشویی و سایر وسایل مورد نیاز است.

هاشمی با اشاره به اینکه توزیع جهیزیه تا پایان سال ادامه دارد خاطرنشان کرد: نیکوکاران و خیرین می‌توانند با پرداخت هر مبلغی و یا اهدای جهیزیه زمینه ازدواج آسان نیازمندان را فراهم کنند.

لازم به ذکر است، علاوه‌بر مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* نیز برای دریافت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظرگرفته شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1687339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =