تعداد ساختمان‌های ناایمن به ١١٩ مورد رسید/ پارک ارم ناایمن است؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ملکی گفت: از ١٢٩ ساختمان ناایمن، ١٠ ساختمان برای ایمن سازی پای کار آمدند و تعداد این ساختمان‌ها به ۱۱۹ مورد رسیده است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان اتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به کندبودن روند ایمن سازی ساختمان های ناایمن اظهار کرد: پس از سالها ما به این نتیجه رسیدیم که ١٢٩ ساختمان از ساختمان های دیگر پرخطرتر هستند البته این به این معنا نیست که فقط همین تعداد ناایمن هستند زیرا اگر اینطور بود وضع ما خیلی خوب می شد.

وی افزود: در رابطه با این موضوع بسیار زیاد مدارا کردیم اما جوابی نگرفتیم تا اینکه از دستگاه قضا خواستیم که ورودکند زیرا خودمان را تنها دیدیم؛ در حال حاضر دومین جلسه با حضور مالکان، نماینده دادستان و... ساختمان‌ها برگزار شده است.

تعداد ساختمان‌های ناایمن به ١١٩ مورد رسید/ پارک ارم ناایمن است؟

ملکی بیان کرد: این ساختمان ها بیشتر تجاری هستند و به آنها فرصت کوتاه دادیم، این فرصت برای آغاز کار است نه به معنای اتمام کار؛ زیرا کار ممکن است یک سال طول بکشد؛ امیدواریم مراحل بعد هم به همین صورت شکل بگیرد.

سخنگوی سازمان اتش نشانی شهرداری تهران تاکید کرد: مالکان این ساختمان ها اگر کار ایمن سازی را جدی نگیرند دیگر کارشان با ما نیست که فکر می کنیم تا پایان سال بخشی از این ساختمان ها کار مقدماتی خود را انجام دهند.

وی گفت: مالکان ساختمان های ناایمن فکر نکنند با عقب انداختن کار می توانند زمان بخرند زیرا دستگاه قضا بلوک گذاری می کند و کار سخت می شود.

ملکی در پاسخ به این سوال که شنیده می شود، پارک ارم جزو ساختمان های ناایمن است، تایید کرد: اینطور نیست و چنین چیزی نشنیده ایم؛ اگر به ما بگویند اسم ساختمان ها اعلام شود، حتما انجام می دهیم اما اعلام اسامی ساختمان های ناایمن کاری را حل نمی کند.

سخنگوی سازمان اتش نشانی شهرداری تهران گفت: از ١٢٩ ساختمان ناایمن، ١٠ ساختمان برای ایمن سازی پای کار آمدند و تعداد این ساختمان ها به ١١٩ مورد رسیده است.

بیشتر بخوانید:

271 35

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1687499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =