سرقت دردناک موبایل از گلزن جام جهانی ایران در جنگل‌های شمال!

خبرورزشی نوشت: لابه لای اتفاقات یک هفته اخیر فوتبال کشورمان موضوع سرقت موبایل گلزن اسبق جام جهانی کشورمان در جنگل‌های شمال نادیده گرفته شد.

حسن روشن فوروارد قدیمی تیم استقلال و مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین که در آن دیدارها موفق به گلزنی مقابل پرو هم برای کشورمان شد هفته گذشته در حالی که در شمال کشور و در جاده منتهی به چمستان مازندران مشغول صحبت با تلفن موبایلش بوده توسط یک سارق موتورسوار در مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

حسن روشن که به اتفاق جمعی از دوستانش در مسیر جاده چمستان متوقف شده بوده در حین صحبت با تلفن همراهش مورد سرقت قرار می‌گیرد اما این عملیات ناموفق سارقین باعث میشود موتور آنها روی پای حسن روشن افتاده و پیشکسوت فوتبال کشورمان را از ناحیه ساق پای چپ دچار شکستگی کند.

در این بین و با حضور به موقع همراهان پیشکسوت استقلال، سارقان دستپاچه شده اقدام به فرار کرده و از محل می‌گریزند. اما این پایان غائله سرقت از پیشکسوت فوتبال کشورمان نبوده چون بعد از فرار سارقان مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان متوجه درد شدید در ناحیه ساق پایش می‌شود که بعد از انتقال به بیمارستان و گرفتن عکس رادیولوژی مشخص می‌شود استخوان پای مهاجم اسبق تیم ملی دچار شکستگی شده است.

طبق گفته همراهان روشن و خودش ظاهراً در لحظه برخورد و بر اثر شدت تصادف این اتفاق رخ داده بود. روشن در این باره به خبر ورزشی گفت: «شانس آوردم پای راستم نبود چون چند ماه پیش زانوی همان پا را جراحی کرده بودم و از طرفی هم شانس آوردم قوزک پایم نشکست وگرنه با این سن و سال دیگر درست بشو نبود!».

حسن روشن در این حد فاصل به تهران و بیمارستان امید منتقل شده و توسط دکتر دهقان تحت مداوا قرار گرفت. همچنین روشن در این مدت تحت نظر هاشمی، فیزیوتراپیست قدیمی تیم ملی فوتبال کشورمان که در همان بیمارستان شاغل است و در دوران حضور مهاجم اسبق کشورمان در تیم ملی فوتبال با او آشنایی داشته مشغول انجام تمریناتش است تا بتواند دوباره و بدون نیاز به چوب دستی راه برود.

بیشتر بخوانید:

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1687940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =