عکس | چرا ایلان ماسک با کاسه توالت به دفتر مرکزی توئیتر رفت؟

ایسنا نوشت: ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، با یک سینک در دست وارد دفتر مرکزی توییتر شد، معامله او برای خرید این وب سایت میکروبلاگینگ نزدیک به انجام است.

ماسک در توییتی نوشت: بگذارید غرق شود!".

وی همچنین ویدئوی ورود خود را در حساب شخصی خود به اشتراک گذاشت. در این ویدئو صحبت های ماسک شنیده می شود اما کیفیت صدا بسیار ضعیف است. ورود ماسک به دفتر مرکزی توییتر در حالی صورت می گیرد که ۴۴ میلیارد دلار او برای این معامله به سرعت در حال تکمیل است. بنا بر گزارش ها، روز دوشنبه، او به بانکدارانی که تا حدی بودجه این معامله را تامین می‌کنند، گفت که تا جمعه آن را تکمیل خواهد کرد.

به گزارش بلومبرگ، در مجموع هفت بانک، مقدمات تامین مالی حدود ۱۳ میلیارد دلاری این معامله را تکمیل کرده‌اند و در حال امضای اسناد لازم برای ارسال وجه نقد به ماسک هستند.

حرکت جنجالی ایلان ماسک در دفتر مرکزی توییتر/ عکس

بر اساس گزارش بلومبرگ به نقل از منابع ناشناس آگاه ، پول نقد قرار است روز پنجشنبه قبل از تکمیل توافق در امانت نگهداری شود.

مورگان استنلی بخش اعظم بدهی را با حدود ۲۷ درصد به عهده گرفته است، پس از آن بانک آمریکا، بارکلیز و MUFG قرار دارند که هر کدام حدود ۲۱ درصد را در نظر گرفته‌اند. سه بانک دیگر مابقی را به حساب آورده‌اند

سهام توییتر پس از گزارش رسانه‌ها به رشد خود ادامه داد و اکنون در حدود ۵۳.۳۴ دلار به ازای هر سهم است. ماسک پیشنهاد اولیه خود را برای خرید توییتر در آوریل ارائه کرد، اما در ماه ژوئیه از آن عقب نشینی کرد و مدعی شد توییتر با ارائه نادرست تعداد حساب‌های اسپم و جعلی در پلتفرم خود، قرارداد اصلی را نقض کرده است.

توییتر نیز به نوبه خود از ماسک برای تکمیل خرید شکایت کرد و این میلیاردر را متهم کرد که از ربات ها به عنوان ترفندی برای دور شدن از تصاحب استفاده می‌کند. سهامداران توییتر در اوایل این ماه به توافق اولیه ماسک رای دادند. مراحل قانونی در ایالت دلاور ایالات متحده ادامه دارد، جایی که قاضی دادگاه صدارت، کاتلین مک کورمیک به طرفین تا ساعت ۵ بعد از ظهر مهلت داده است. روز جمعه برای بستن قرارداد یا با دادگاهی در نوامبر برای تصمیم گیری در مورد نتیجه روبرو خواهد شد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1688212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =