انتخاب های کی روش برای سرمربی آینده تیم امید

ورزش سه نوشت: یازده بازیکنی که از سوی کارلوس کی روش به اردوی مشترک تیم ملی و تیم جوانان دعوت شده اند، بازیکنان رده سنی امید هستند و قادر به همراهی تیم جوانان در بازی های انتخابی جام جهانی جوانان نیستند.

این یازده بازیکن البته از سوی صمد مرفاوی، سرمربی تیم ملی جوانان برای کارلوس کی روش لیست شده اند و در دو مرحله از اردوی آماده سازی مشترک تیم ملی و تیم جوانان شرکت خواهند کرد.

برخی از این بازیکنان جدید و برخی از این بازیکنان کسانی هستند که پیش تر در ترکیب تیم امید به میدان آمده اند. بازیکنان رده سنی زیر ۲۱ سال در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا که می توانند تیم امید را در مسابقات مقماتی المپیک ۲۰۲۴ در سال آینده همراهی کنند.

به واقع این ها انتخاب های صمد مرفاوی و کارلوس کی روش برای سرمربی آینده تیم امید است. در حالی که فدراسیون فوتبال باز هم مایل بود از مهدی مهدوی کیا در راس کادر فنی تیم امید استفاده کند، این چهره ترجیح داد ارتباط خود را با فوتبال ایران قطع کند و اکنون اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در تلاش برای انتخاب سرمربی جدید برای تیم امید است. گفته می شود یکی از شانس های حضور در تیم ملی امید غلامرضا عنایتی است. سرمربی فصل گذشته تیم هوادار که روی نیمکت این تیم یکی از مربیان موفق لیگ برتر محسوب می شد و موفق شد این تیم را ازلیگ یک به لیگ برتر رهنمون کند.
تیم جوانان اما با هدایت صمد مرفاوی باید اسفند ماه به تاشکند برود و در مسابقات انتخابی جام جهانی با حریفان خود رقابت کند. سهمیه آسیا از جمع ۱۶ تیمی که در مسابقات نهایی جام ملت ها شرکت می کنند ۴ تیم است.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1688813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =