خبررسانی باید صحیح، سریع، به‌هنگام و امیدآفرین باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت نقش روابط‌عمومی‌ها در امیدآفرینی بی‌بدیل است، خبررسانی باید صحیح، سریع، به‌هنگام و امیدآفرین باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،محسن حسین‌میرزایی هشتم آبان‌ماه در جلسه شورای مرکزی روابط‌عمومی‌های چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در جای جای ایران امیدآفرینی یک ضرورت است، اظهار کرد: نقش روابط‌عمومی‌ها در امیدآفرینی بی‌بدیل است، خبررسانی باید صحیح، سریع، به‌هنگام و امیدآفرین باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: چهارمحال و بختیاری به یک کارگاه فعال تبدیل شده است، باید تمامی اقداماتی که در نقاط مختلف استان صورت می‌گیرد را اطلاع‌رسانی کنند، روابط‌عمومی‌ها یکی از پرچمداران جهاد تبیین هستند، برای تاثیرگذاری بهتر کار باید همگرا عمل کنیم.

حسین‌میرزایی با اشاره به اینکه باید فرهنگ تکریم را در چهارمحال و بختیاری جاری و ساری کنیم، گفت:روابط‌عمومی‌ها جزو نخبگان هستند و باید نسبت به فرهنگ‌سازی این مسئله در ادارات خود اهتمام داشته باشند و این موضوع به جامعه تسری پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مدیران دستگاه اجرایی باید روابط‌عمومی‌ها را در تمامی زمینه‌ها تقویت کنند، روابط‌عمومی‌ها پیشانی هر دستگاه هستند و باید مورد توجه ویژه باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1689336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =