روایت معاون استاندار مرکزی از مرگ مهرشاد شهیدی

فارس نوشت: نظری گفت: چهارشنبه گذشته و به دنبال ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی که در اراک وجود داشت، پیکر بی‌جان یک جوان ۲۰ ساله در خیابان شهید رجایی اراک کشف شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: خانواده مهرشاد شهیدی نژاد عدم شلیک گلوله به وی را تأیید کرده و روز گذشته در مراسم تشییع نیز همراهی خوبی با استان داشته و خود را از جریانات معاند نظام، مبرا دانستند.

بهنام نظری در گفت‌وگو با شبکه آفتاب در خصوص جزییات مرگ مهرشاد شهیدی‌نژاد اظهار کرد: چهارشنبه گذشته و به دنبال ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی که در اراک وجود داشت، پیکر بی‌جان یک جوان ۲۰ ساله در خیابان شهید رجایی اراک کشف شد.

وی تصریح کرد: متوفی هیچگونه مدارک هویتی و حتی گوشی موبایل به همراه نداشت و هویتش نیز مشخص نبود، روز پنج شنبه به دنبال مراجعه خانواده‌اش به مراجع قانونی و شناسایی وی از سوی خانواده هویتش مشخص شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: پس از بررسی‌های پزشکی قانونی هیچ گونه آثار شکستگی در دست و پا، جمجمه و خونریزی مغزی در این فرد مشاهده نشده است و شایعات منتشر شده مبنی بر اصابت گلوله یا ضربه شیئ سخت به سر نامبرده،کاملا مردود است.

نظری تصریح‌کرد: همه این موارد در حضور خانواده شهیدی نژاد بررسی و مستندسازی شده و خانواده وی نیز عدم شلیک گلوله به وی را تایید کردند و روز گذشته در مراسم تشییع نیز همراهی خوبی با استان داشته و خود را از جریانات معاند نظام، مبرا دانستند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1689472

برچسب‌ها