ارتقا شبکه نمایندگی رسمی هیوندا در ایران

نماینده رسمی شرکت هیوندایی در ایران به منظور ارتقاء سطح کارشناسان شبکه فنی و نمایندگی های خود اقدام به برگزاری آزمون های فنی می کند.

شرکت KTL که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات هیوندا کره جنوبی در ایران است به منظور ارزیابی و ارتقا شبکه کارشناسان فنی خود آزمون تعیین سطح کارشناسان فنی و پذیرشگران شبکه خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور را برگزار می کند.
بر اساس این گزارش، این آزمون با استانداردهای شرکت هیوندا و به منظور ارتقا و ارزیابی سطح فنی پرسنل در سه سطح کارشناس، متخصص و استاد در بیستم آبان سال جاری و با حضور ۴۰۰ شرکت کننده از ۶۴ نمایندگی مجاز در مجموع ورزشی کرمان خودرو برگزار خواهد شد.
این آزمون در این مرحله به منظور سنجش وضعیت دانش و مهارت پرسنل نمایندگی ها شامل پذیرشگران، کارشناسان فنی و تکنسین ها برگزار می شود که شامل سوالات تشریحی و تستی به زبان فارسی و انگلیسی در حوزه های فنی برای تکنسین ها و حوزه های ارتباط با مشتری و پذیرش خودررو برای مشاوران سرویس (پذیرشگران) است.
در صورت موفقیت در این مرحله در مرحله بعدی آزمون متخصص برگزار شده و در صورت عدم موفقیت آزمون کارشناس تکرار می شود. پس از موفقیت در آزمون متخصص در نهایت آزمون استاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 1689723

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین