از سرنوشت وام‌هایی که در استقلال گرفته‌اند بی‌اطلاعم

ایران ورزشی نوشت: علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال قبل از برگزاری سوپرجام درباره ماجرای واریز پول باشگاه سانتاکلارا حرف‌هایی به زبان آورد که قابل توجه است.

او گفت:«شاید ندانید اما من از ۱۰ کانال این پول را برای باشگاه قبلی او ارسال کردم. ۲۳۰ هزار یورو به آن حساب می‌ریختیم اما مهم این مبلغ نبود بلکه این بود که بتوانیم پول واریز کنیم. آنها می‌گفتند که ما پول نقد نمی‌گیریم، حتی ما به آنها گفتیم سفارتمان در پرتغال این پول را به شما بدهند، اما قبول نکردند. به هر حال آنها هم معذورات خود را دارند، چون برایشان پولشویی محسوب می‌شود.» مدیرعامل استقلال ادامه داد: «مشکلات زیادی داریم، می‌خواهم خاطرم جمع شود که پول میلیچ را هم پرداخت کرده‌ایم. از سوی دیگر پادوانی هم وجود دارد. او برای ما زحمت کشیده است و خیلی ناراحتم که با این کیفیت به ما خدمت کرده و ما نتوانستیم پول او را بدهیم. در تلاشیم اگر قهرمان شدیم او را به ایران دعوت کنیم و از وی دلجویی کنیم.»مدیرعامل استقلال پیرامون شکایتی که چند روز پیش او را به دادگاه برد این توضیحات را داد: «این شکایت در مورد من نبود. بدهی را یکی از دوستان داشت و از مدیرعامل قبلی باشگاه شکایت کرده بودند. منتها قاضی محترم که حکم جلب را نوشته بود، این را نمی‌دانست و حکم علیه من صادر شده بود. با این شرایط در دادگاه هم حضور پیدا کردم و توضیحات لازم را دادم. آنها هم خیلی خوب برخورد کردند.»

اما نکته بسیار پراهمیت در صحبت‌های جدید مدیرعامل باشگاه استقلال جایی است که گفته می‌شود وام‌هایی که به‌نام باشگاه استقلال گرفته شده صرف خرید خودرو و ارائه تسهیلات شده است! این وام‌ها در زمان مدیران سابق به حساب باشگاه استقلال وارد شده و از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست. فتح‌الله‌زاده درباره این ابهام توضیحاتی داد: «به هر حال من باید اطلاع کامل از وضعیت باشگاه کسب کنم. از روزی که آمده‌ام باور کنید قضیه محبی تمام وقت من را گرفته است. ما یک ریال در باشگاه پول نداشتیم و ۲۳۰ هزار یورو قرض گرفتیم. ما حتی برای آمدن به کرمان هم مشکل داشتیم، باور کنید در این چند روز شاید شبی ۴-۳ ساعت بیشتر نخوابیدم. کار دادگاه هم زمانبر است و ۷-۶ ساعت معطل می‌شویم.»

فتح‌الله‌زاده به دیگر مشکلات استقلال نیز اشاره کرد: «ساپینتو و دستیارانش در حالی به استراحت می‌روند که ما هنوز پول آنها را پرداخت نکرده‌ایم. به‌دنبال این هستم که در فرودگاه به آنها پول برسانیم. گرفتاری زیاد است و هواداران هم باید صبر و حوصله داشته باشند.» آیا استقلال بازیکن جدید می‌خرد؟ فتح‌الله‌زاده پاسخ این سؤال را داد: «با ساپینتو صحبت کردم، گفت بازیکنی نیاز نداریم. با همین بچه‌ها کار می‌کنیم.»

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه گفته شده هر بازیکنی که از استقلال اخراج شود، دربی را از دست می‌دهد گفت: «ما از سازمان لیگ خواستیم مستنداتی که به این اشاره شده که بر اساس آن می‌شود این کار را انجام دهند به ما ارائه دهند. تا آنجا که من اطلاع دارم و دانشم یاری می‌کند چنین قانونی در فوتبالمان نداریم.»

مدیرعامل استقلال به برخی تغییرات در آینده اشاره کرد: «تغییر و تحولاتی صورت می‌گیرد اما سعی می‌کنیم خیلی کم باشد. علی امیری با ما است و نظری جویباری هم درگیر کارهای اداری و شخصی خودش است، اما با هر عنوانی که خودش بخواهد از او در باشگاه استفاده می‌کنیم. تغییراتی در هیأت مدیره هم صورت می‌گیرد چون ما کم داریم و در خصوص رئیس هیأت مدیره نیز بعد از بازی سوپرجام با وزیر ورزش باید صحبت کنیم.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1690738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =