روزنامه اصولگرا: زخم ها و نارضایتی‌های انباشته شده را سرپوش بگذاریم، با شدت بیشتری سر باز می کند / محدودساری اینترنت،به ضرر امنیت ملی است

فرهیختگان نوشت:روزنامه وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی بر گسترده بودن نارضایتی‌ها در جامعه مهر تایید زد و هشدار داد در صورتی که بر نارضایتی‌ها سرپوش گذاشته شود با شدتی بیشتر سرباز می‌کند.

انباشتی از زخم‌ها، نارضایتی‌ها و... از دولت‌ها بر تن جامعه برجای مانده که اگر الان هم بر آنها سرپوش گذاشته شود، شاید در مجالی دیگر با شدتی بیش از امروز و دیروز دهان باز کند. سرپوش نگذاشتن اولین اقدام دولت فعلی بر این نارضایتی‌هاست، هرچند خود متولی و سرمنشا بسیاری از این نارضایتی‌ها نباشد.

دولت و مجلس اگرچه فکر می‌کنند تحدید اینترنت و پلتفرم‌های خارجی، امنیت بیشتر برای مردم به‌همراه خواهد داشت اما بسیاری از کارشناسان معتقدند اینترنت تنها حقی فردی نیست و بستر دستیابی به بخش مهمی از حقوق اجتماعی است. از این‌رو، اغلب کارشناسان هرگونه محدودیت در اینترنت را محدود کردن حق و ابراز اعتراض دانسته و این محدودیت اعتراض داخلی را به ضرر امنیت ملی می‌دانند. از این‌رو، دولت و مجلس با خارج کردن محدودیت اینترنت و پلتفرم‌های خارجی از دستورکار خود می‌توانند تاحد بسیاری اعتماد مردم را جلب کنند.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1690772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =