لزوم ایجاد موسسات آموزشی و فرهنگی مناسب و کارآمد در لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در بازدید از موسسه فرهنگی- آموزشی ضمن تاکید بر تقویت سرمایه‌های انسانی گفت: تقویت مؤسسات مردم‌نهاد و مجموعه‌های فرهنگی به عنوان بازوان اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در نهایت به تقویت حوزه فرهنگ می‌انجامد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، منصور احمدی با همراهی اعظم روانشاد معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، یک‌شنبه (15 آبان) از مجتمع فرهنگی- آموزشی دخترانه دلسا بازدید کرد.
وی ضمن خداقوت به دست‌اندرکاران مجتمع فرهنگی- آموزشی دلسا، با بیان اینکه جامعه‌ای در بلندمدت موفق خواهد بود که بتواند نیروی انسانی خود را به صورت صحیح و اصولی پرورش دهد، افزود: لزوم ایجاد موسسات آموزشی و فرهنگی مناسب و کارآمد در استان ضروری است.
وی سرمایه انسانی را در ارتقاء رشد و بهره وری یکی از موضوعات مهم مورد توجه در مدیریت دانست و افزود: بالاترین و با ارزش‌ترین دارایی یک مجموعه سرمایه‌های انسانی آن هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر تقویت سرمایه‌های انسانی در حوزه فرهنگ و هنر لرستان افزود: تقویت مؤسسات مردم‌نهاد و مجموعه‌های فرهنگی به عنوان بازوان اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در نهایت به تقویت حوزه فرهنگ می‌انجامد.
در این دیدار گراوند مدیر مجموعه فرهنگی – آموزشی دلسا ضمن بیان گزارشی از روند تأسیس مجتمع گفت: دلسا، متشکل از 15 مجموعه مربوط به بانوان با موضوعات مختلفی همچون خانواده، تربیت، تغذیه سالم، خانه خلاقیت، کافه دختران است.
وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی متنوع، ارائه محصولات فرهنگی و خدمات رسانه‌ای از دیگر بخش‌هایی هستند که در مجتمع فرهنگی – آموزشی دلسا در اختیار همشهریان خرم‌ابادی قرار گرفته است.
48
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1692741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =