کاربران خبرآنلاین در مورد عرضه سکه در بانکها معترضند و عنوان می کنند بانکها از فروش عمومی سکه خودداری می کنند.

در پی انتشار خبر «وقتی طلا پرواز می کند/ هنوز قیمت سکه در ایران ارزان است؟ »، خوانندگان خبرآنلاین در واکنش به وضعیت سکه در بازار عنوان کردند که عرضه سکه در بانک ملی مناسب نبوده و مردم برای خرید سکه بانکی دچار سرگردانی هستند و البته با قیمتهایی که اعلام می شود عدم امکان دسترسی مردم به باعث می شود قیمت در بازار با قیمت بانکی به شدت تفاوت کند.

البته شنیده ها حکایت از آن دارد که در حال حاضر برخی از شعب خاص با ارایه کارت ملی حداکثر تا 5 سکه به متقاضیان عرضه می کنند ولی با توجه به اظهارات کاربران به نظر می رسد این عرضه نیز با محدودیت هایی مواجه است. به عنوان نمونه این نظرها را بخوانید:

بدون نام : چرا توزیع سکه در بانکها قطع و وصلی داره...این قیمتی که بانک عرضه می کنند با توجه به آنکه توزیع عمومی نداره یعنی چی...تازه وقتی توزیع میکنه درست خبر رسانی نمی شود.

بدون نام : راستی سلام ما را به جناب بهمنی برسانید. بگویید باقی بقایت طلا گران شد فدای جانت.

بدون نام : علت این امر در نرخ ارز است، زیرا کاهش ارزش دلار در جهان و اثر آن در پول ملی دیده نمی شود، که البته حاصل دلالی و بورس بازی است

بدون نام : آقا این که ناراحتی ندارد مثل دفعه قبل یک دفعه قیمت را ببرند بالا و از قیمت جهانی هم بالاتر، چرا منت سر ما می گذارید، فرقی که به حال ما نمیکنه همه توپ توپند.

بدون نام : بانک ملی مدعی است که درشعبه های خاصی سکه به مردم می فروشند.من ساکن شیرازم وبرای برگرداندن وام(سکه)که از بانک رفاه گرفته ام مدتهاست به شعبه های خاص بانک ملی درشیراز مراجعه میکنم ولی هیچ سکه ای عرضه نمی شود.

/22231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 169305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
    0 0
    از وام سکه ای که بانک رفاه به مردم داد و آنها رااستثمار کرد هم بگویید سکه را 200 هزار فروختم و الان باید 500 هزار بخرم وپس دهم
  • ناصر الهیاری NL ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
    0 0
    در اینجا جا دارد که جناب بهمنی دستور بفرمایند اون ذخائر استراتژیک طلا رو عرضع کنند تا تب قیمت هم در ایران و هم در بازارهای جهانی بخوابه ! دِ یالا دیگه مردددددددددددددد ... بجنب تا سر نزده به 600 هزار
  • ناشناس 1 IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
    0 0
    اقای بهمنی یادت هست بعد از موج گرانی اول سکه درمصاحبه رسانه ائی گفتید هر وقت قیمت جهانی افزایش پیداکند ما قیمت سکه راکاهش خواهیم داد چون شمش زیادداشتید ومی خواستید در صورت لزوم حتی سوپر مارکتهارابه فروشگاه وعرضه سکه ثبدیل نمائید
  • بدون نام IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
    0 0
    راستی اگه یک کشور پیشرفته بود این وام های سکه بانک رفاه!!!! رادولت پرداخت نمیکرد؟؟؟ بخاطر حمایت از شهروندانی که 100%متضرر شده اند؟!!! من هم یکی از کسانی هستم که خیلی ضرر کرده ام
  • بدون نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
    0 0
    آقای بهمنی بانکها که پدر مردم را در آوردند با این سود و دیر کرد که می گیرند والا میگن اسلامی از نزول هم بخدا بدتره اگه بخوای یک وام 500 تومانی بگیری باید یک میلیون بزاری 3 ماه بماند تا وام بگیری آخه این هم شد اسلامی
  • بدون نام IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
    0 0
    بیشتر شعب بانک سکه برای فروش ندارندو معلوم نیست سکه ها را چگونه به فروش میرسانند...کجایی آقای بهمنی؟؟؟؟!!!
  • بدون نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
    0 0
    آقای بهمنی گفته بود که اینقدر طلا دارد که می تواند حنی آنهارا از طریق سوپرمارکتها ارائه نماید. پس کو؟
  • بدون نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
    0 0
    چرا صدا و سيما در روزهاي پاياني سال 89 كه قيمت طلا افزايش پيدا كرده بود و از مردم درخواست داشت طلا نخرند و خريد طلا را براي سال 90 بگذارند و به قول خودشان طلا ارزان ميشود درسال 90 چرا در بازار طلا كه جهاني مي باشد و مردم ساده لوح را با اين بيانات خودشان ساده تصور مي كنند .
  • سجاديه IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
    0 0
    آقاي بهمني كه نظر داشت تمام سوپري ها را تبديل به سكه فروشي ميكند. بگو اين كار را انجام بده
  • بدون نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
    0 0
    يكي به من بگه در كدوم اقتصاد دنيا دولت كسري بودجش رو از فروش و دلالي ارز و بالا پايين كردن درامدزايي كنه؟!!يا كدام كشور كه نرخ طلا بالا رفته الان با ايجاد جو رواني ملت رو به صف مي كشن براي خريد سكه و طلا؟!!توجيحشم اينه كه جمع اوري نقدينگي؟!!
  • بدون نام US ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
    0 0
    آفرين به اين مديريت بازار...!!!دلالي محض حتي دولتي..!!!
  • پارسا IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
    0 0
    اینجا آبادان ، دقیقاً ((هیچ بانکی)) حاظر به فروش سکه نیست.
  • بدون نام IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
    0 0
    جناب آقاي بهمني تكليف كساني كه وام سكه از بانك رفاه گرفته‌اند چه مي شود؟؟؟!!!
  • بدون نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
    0 0
    بانک مرکزی، دلار را اگر همون 1060 تومنی که خودش مدعی است، حساب میکرد، قیمت سکه 444 هزار تومن میشد. یعنی هم طلا را گران میفروشد و هم دلار را. دلیل اینکه تو بازار دلار پیدا نمیکنی هم همینه. بانک مرکزی داره به این شیوه غیر مستقیم، دلار را هم با قیمت بالای 1200 تومن به بازار تزریق میکنه. که کاملا غیر قانونی است و چون نوعی دور زدن قانون است، جرمی مضاعف است.
  • در جواب دوستی که خیلی به صدا و سیما اعتماد دارد IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
    0 0
    بعضی سریال های صدا و سیما را هم نگاه نمیکنند، چه برسه به اینکه بخواهند به پند و اندرز اقتصادی آن گوش کنند. شما خیلی ساده دل هستی ها.