۰ نفر
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
نوجوانان برنامه‌ساز رادیو

مهر نوشت: رادیوجوان در راستای تحول برنامه‌سازی برای نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ برنامه «جورواجور» را روی آنتن می‌برد که نوجوانان قرار است تولیدکننده باشند.

لیدا عرفانیان تهیه‌کننده برنامه «جورواجور» در مورد این برنامه که از رادیو جوان پخش می‌شود بیان کرد: در عصر رسانه‌های نوظهور هر فرد یک رسانه است عصری که در آن افراد می‌توانند به وجود آورنده و یا مشارکت کننده در فعالیت رسانه‌ای باشند و از مصرف کنندگی صِرف به سمت تولید محتوا گام بردارند.

وی اضافه کرد: ما در برنامه «جورواجور» نوجوانان مشتاق را عضو باشگاه رادیویی نوجوانان می‌کنیم و بعد از استعدادیابی و آموزش از راه دور، آن‌ها برای هم سن و سال‌های خود برنامه‌سازی خواهند کرد.

وی افزود: تلاش ما این است که طبق هدف اصلی شبکه رادیویی جوان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فردی نوجوانان در هر جای کشور، استعدادیابی کنیم و قطعاً در آینده سرمایه‌های اجتماعی خوبی کشف می‌شود.

عرفانیان در مورد فرم و محتوای این برنامه گفت: با استفاده از تجاربی که در برنامه‌های تعامل محور کسب کردم برنامه «جورواجور»، طراحی و اجرا شد. این برنامه تعاملی توسط نوجوانان و هدایت خانم فاطمه نیرومند از گویندگان قدیمی رادیو اجرا می‌شود.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه تنوع موضوعات از نام برنامه پیداست تصریح کرد: نوجوانانی که عضو باشگاه رادیو جورواجور می‌شوند شماره عضویت کسب می‌کنند توسط عوامل برنامه راهنمایی و آموزش می‌بینند و برای برنامه خودشان نویسندگی، گزارشگری، خوانندگی و برنامه سازی می‌کنند.

وی در پایان گفت: در کنار پخش برنامک‌های ارسالی از سوی شنوندگان ما به معرفی نوجوانانی که با برنامه‌ریزی و تلاش در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند می‌پردازیم. در این برنامه کارشناسان در حیطه‌های مختلف چراغ راهنمای نوجوانان هستند.

«جورواجور» به تهیه کنندگی لیدا عرفانیان و اجرای مجریان نوجوان پویان خالقی، آویسا کاوه و ایلیا دهقان از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت ۱۲:۳۰ روی آنتن زنده رادیو جوان خواهد رفت.

۵۷۲۲۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1693420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =