رضایتمندی شهروندان سرمایه و تکیه‌گاهی برای شهرداری است

شهردار شهرکرد گفت: رضایتمندی شهروندان سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری است که در همین راستا تلاش می‌شود تا با مدیریت حفاری‌های اجتناب‌ناپذیر، از تخریب آسفالت خیابان‌ها و معابر عمومی جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمدحسین واحدیان در بازدید از کارخانه آسفالت با اشاره به اولویت‌های کاری شهرداری اظهارداشت: یکی از اولویت کاری شهرداری در نیمه دوم سال جاری استفاده حداکثری از ظرفیت موجود برای زیرسازی، آسفالت، ترمیم و روکش آسفالت و حل معضلات منجر به تخریب آسفالت معابر است.

وی افزود: برای افزایش بازدهی باید به علاوه‌بر کمیت به کیفیت نیز توجه تا عمر آسفالت افزایش و از هدر رفت بودجه جلوگیری شود.

شهردار شهرکرد بیان کرد: در حال حاضر با توجه به وضعیت جوی هوا و براساس پیش‌بینی هواشناسی شروع بارندگی‌ها از هفته آینده امکان آسفالت معابر وجود ندارد اما اولویت آسفالت با مناطق کمتر برخوردار و معابری است که نیاز بیشتری به روکش آسفالت دارند.

واحدیان خاطرنشان کرد: رضایتمندی شهروندان سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری است که در همین راستا تلاش می‌شود تا با جلوگیری از حفاری‌های بی‌جا و مدیریت حفاری‌های اجتناب‌ناپذیر، از تخریب آسفالت خیابان‌ها و معابر عمومی جلوگیری شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1693460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =