نشست هم اندیشی اعضای کمیته همکاری حوزه های علمیه کشور و آموزش و پرورش لرستان

جلسه هم اندیشی اعضای کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان لرستان با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور به یکپارچگی در فعالیت های تربیتی اشاره نمود و گفت: اسلام راه را به ما در همه زمینه ها نشان داده است و باید با هماهنگی لازم جهت شکوفایی و پرورش تمام ابعاد وجود دانش آموزان کوشا باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی؛ نماینده ولی فقیه در لرستان تعلیم و تربیت اسلامی و صحیح را مورد تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی عنوان نمود و افزود: همکاری آموزش و پرورش با سایر نهادها از جمله حوزه های علمیه جهت تربیت نیکوی دانش آموزان لازم برشمرد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تربیت دانش آموز تراز انقلاب را هدف اصلی آموزش و پرورش لرستان بیان نمود و گفت: توجه به مدرسه و به خصوص مدیر مدرسه به عنوان کسی که می تواند نقش اصلی در تعلیم و تربیت داشته باشد بسیار ضروری می باشد.

رضا عزتی اظهار داشت: موارد متعددی از همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش از جمله اجرای طرح امین و حضور روحانیون در مدارس(۵۶۱ نفر)، طرح اقامه نماز جماعت در مدارس و سودای بندگی( حضور دانش آموزان در نماز جمعه) توسط ۱۱۰ روحانی مرد و ۱۵۰ روحانی زن، تشکیل هیات اندیشه ورز بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و استخدام ۷۰ روحانی در آموزش و پرورش وجود دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1693952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =