نماینده ویژه اعزامی رهبری به سیستان و بلوچستان: جلسه فوق العاده‌ امروز، بسیار جذاب بود

 تسنیم نوشت:حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری گفت: بزرگان طوایف گوناگون از سراسر استان آمدند و از نخبگان مرکز استان هم حضور داشتند. این سفر ادامه دارد و احتمالا به برخی از شهرهای استان هم سفر خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌ علی‌اکبری که به نمایندگی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: این افتخار نصیب بنده و هیات اعزامی شد تا حامل سلام و محبت رهبر عزیز و عالی‌قدرمان خطاب به مردم عزیز، غیور و باصفای استان سیستان و بلوچستان باشم.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب علاقه ویژه و شناخت قدیمی از این استان دارند، گفت: استان سیستان و بلوچستان رنگین‌کمانی از تنوع قیومتی و مذهبی است. این استان تنوع زیبایی دارد که این تنوع در سپهر نور ایمان و غیرت ایمانی و ملی دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری در خصوص جزئیات این سفر عنوان کرد: این توفیق را پیدا کردیم که با علمای محترم اهل سنت جلسه مستقلی داشته باشیم. مطالب عزیزان را شنیدیم و نقطه‌نظراتشان را دریافت کردیم. یکی از دلایل اصلی سفر ما شنیدن دیدگاه‌های مختلف مسئولان، بزرگان، نخبگان و جوانان بود.

وی افزود: همچنین جلسه با علما برگزار شد. با جمع قابل توجهی از نخبگان که از دانشگاه‌ها و از فعالان فرهنگی و اجتماعی بودند نیز نشستی برگزار شد و دیدگاه‌های عزیزان را شنیدیم.

نماینده اعزامی رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان همچنین از دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع امنیت خبر داد و گفت: جلسه باصفایی بود و سرشار از عشق و ارادت به انقلاب اسلامی بود. امشب نیز با خانواده‌های شهدا جلسه خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز جلسه فوق العاده‌ای در سیستان و بلوچستان داشتیم که بسیار جذاب بود. بزرگان طوایف گوناگون از سراسر استان آمدند و از نخبگان مرکز استان هم حضور داشتند.

حجت‌الاسلام حاج‌ علی‌اکبری در پایان بیان داشت: این سفر ادامه دارد و احتمالا به برخی از شهرهای استان هم سفر خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1694982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =