دولت سیزدهم  در تلاش است فاصله بین مردم و دولت را به حداقل برساند

مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: دولت سیزدهم با رویکرد حمایت از سیستم اطلاع‌رسانی، در تلاش است فاصله بین مردم و دولت را به حداقل برساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مهران مرادی در اولین سمینار رویکردها و استانداردهای جهانی روابط‌عمومی نوین در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اهمیت جایگاه والای روابط عمومی‌ها بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: لذادولت سیزدهم با رویکرد حمایت از سیستم اطلاع‌رسانی، در تلاش است فاصله بین مردم و دولت را به حداقل برساند.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم ما امروز ناخواسته در جنگ رسانه‌ای قرار گرفتند که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، عنوان کرد: دشمن با تمام ظرفیت خود وارد میدان شده و نظریه‌پردازان در حوزه‌های علوم اجتماعی، روانشناسی و جامعه شناسی را به خدمت رسانه درآورده تا پیام‌های غیرواقعی و هدف‌دار خود را در اذهان مردم ایران بنشانند.

وی خاطرنشان کرد: امروز برای دفاع از افکار عمومی مردم عزیزمان در برابر آسیب‌های جریان رسانه‌ای دشمن به مدیران توانمند و آموزش دیده در عرصه رسانه بیش از هر زمان نیاز داریم تا بتوانند در جنگ رسانه‌ای و ترکیبی تحمیل شده از سوی دشمن، به رسالت تبیینی خود عمل کنند.

مرادی افزود: در همین راستا امروز یک دوره آموزشی با حضور یکی از برجسته‌ترین اساتید رسانه و روابط‌عمومی در شهرکرد برگزار کردیم که با استقبال خوب مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان رو به‌رو شد.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه توجه به رسانه و تسهیل ارتباطات دولت با رسانه‌ها و مردم، مطالبه استاندار از مجمع روابط عمومی‌های استان است، تصریح کرد: شورای مرکزی روابط عمومی‌ها در این خصوص گام‌های جدی و بلندی برداشته که امیدواریم با استمرار این برنامه‌ها بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول در حوزه اطلاع‌رسانی باشیم.

وی در پایان گفت: برگزاری دو مجمع عمومی روابط عمومی‌های استان در ۶ ماهه اخیر، برگزاری یک جلسه تبیینی با موضوع فتنه اخیر و این دوره آموزشی که امروز برگزار شد، نشان از عزم جدی دولت برای تقویت سیستم اطلاع‌رسانی است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1695648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =