واکنش رئیسی و قالیباف به «حمله تروریستی» ایذه

ایسنا از پیام های رئیس جمهور و رئیس مجلس درپی «حمله تروریستی» ایذه خوزستان خبر داد.

رئیس جمهور ضمن تسلیت به خانواده شهدای حمله تروریستی در ایذه، در گفت وگوی تلفنی با استاندار خوزستان، به دکتر صادق خلیلیان دستور داد اقدامات دستگاه‌های امنیتی و انتظامی را برای شناسایی و بازداشت عاملان و آمران این واقعه تلخ در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری کند.

سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه شب در پی وقوع حادثه تروریستی تیراندازی به مردم و نیروهای انتظامی در بازار مرکزی ایذه، در گفت وگو با استاندار خوزستان ضمن مطلع شدن از جزییات حادثه رخ داده دستور داد، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به فوریت عاملان و آمران این واقعه تروریستی را شناسایی و برای مجازات تحویل دستگاه قضایی دهند.

رئیس جمهور همچنین ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای این واقعه، دستور داد تا همه امکانات لازم برای رسیدگی به مجروحان این حادثه فراهم شود.

در پی وقوع اقدام تروریستی تیراندازی به مردم و مأموران حافظ امنیت در شهرستان ایذه پنج نفر از هموطنان شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

پیام قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از ماموران امنیتی و انتظامی خواست نسبت به شناسایی آمران و عاملان حادثه تروریسی ایذه اقدام کنند.

متن پیام محمد باقر قالیباف به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تروریستی تیراندازی به مردم و ماموران حافظ امنیت در شهرستان ایذه و آتش‌زدن حوزه علمیه این شهر که باعث شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان عزیز شد موجب تاسف و تاثر گردید.
دشمنان کینه‌ورز و آتش‌افروزان‌ تکفیری که با ایجاد اغتشاش تلاش دارند آرامش ملت را خدشه‌دار کنند بار دیگر با شلیک مستقیم به روی مردم ، آنان را به خاک و خون کشاندند که این نشانی به‌جز دشمنی و کینه‌ورزی با ملت و اعتقادات آنان نیست‌.
بیشتر بخوانید:
۲۱۲۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1696011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =