۳ نفر
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
کشف بیش از ۶تُن ماهی قاچاق در هرمزگان

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت:‌ ۶ تُن و ۸۰۰ کیلوگرم ماهی قاچاق با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی این استان در بازرسی از ۲ خودرو کشف شد.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ مهرداد مشوق در این خصوص اظهار داشت:‌ مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی بونجی شهرستان سیریک در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز ، روز گذشته هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی ادامه داد: ماموران برای بررسی، خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۲ تُن و ۸۰۰ کیلو ماهی قاچاق کشف شد و در این رابطه راننده خودرو را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ماموران انتظامی پاسگاه پهل شهرستان بندر خمیر در عملیاتی دیگر هنگام گشت زنی در محور ورودی شهرستان خمیر به یک دستگاه کامیونت یخچال‌دار مشکوک شده و آن را متوقف می‌کنند که در بازرسی انجام شده از این خودرو ۴ تُن ماهی قاچاق کشف می‌شود و در این رابطه راننده خودرو دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان ابراز کرد: ارزش این ۲ محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۳ میلیارد ریال است و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مشوق خاطرنشان کرد: برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و ارز قاطع و به صورت مستمر است که در این راستا تعامل و همکاری بیش از پیش شهروندان با پلیس در اطلاع رسانی و اعلام موارد مشکوک و مظنون از طریق سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ موجب حمایت بیشتر از تولید ملی می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1696990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =