رئیس مجلس تاکید کرد: دوران سلطه و تجاوزگری قدرت‌های غربی و رژیم صهیونیستی، به پایان رسیده است.

 به گزارش خبرآنلاین، ‌علی لاریجانی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، اعلام کرد که راهپیمایی امسال روز قدس تنها حمایت از ملت فلسطین نیست، بلکه اعلام همراهی و هم پیمانی با انقلاب‌های بزرگی است که از شمال آفریقا تا جنوب آسیا را در بر گرفته تا همه دشمنان بدانند که دوران سلطه و تجاوزگری قدرت‌های غربی و عامل دست‌نشانده‌شان رژیم صهیونیستی، به پایان رسیده است.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز مبارک قدس امسال مصادف با خیزش‌های ملت‌های منطقه و نهضت بیداری اسلامی شده است و از این حیث بر شکوه و عزت آن بیش از پیش افزوده است.

گرامیداشت روز جهانی قدس در واقع نماد آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی ملت‌هاست که امت اسلامی همواره پیشگام آن بوده است و مسلمانان با انجام این حرکت ارزشمند نمادین ثابت خواهند کرد که آرمان حمایت از قیام ملت فلسطین تا آزدی کامل قدس شریف از چنگال اشغال‌گران و تشکیل دولت مستقل فلسطینی در سراسر خاک این کشور بر اساس خواست و اراده مردم هیچ‌گاه از بین نخواهد رفت.

مراسم امسال در حالی برگزار می‌شود که جهانیان شاهد انقلاب‌های بزرگی که ناشی از بیداری امت اسلامی است و نهضتی که علاوه بر رساندن ملل این کشورها به آزادی، نیروی عظیم جدید در حمایت از آرمان فلسطین تولید کرده، اگر تا دیروز، قاهره جولان‌گاه سران رژیم صهیونیستی بود امروز ملت پرافتخار مصر، قاهره و سراسر شهرها را میدانی برای ابراز انزجار نسبت به این رژیم فاسد نموده است.

لذا راهپیمایی امسال روز قدس تنها حمایت از ملت فلسطین نیست بلکه اعلام همراهی و هم‌پیمانی با انقلاب‌های بزرگی است که از شمال آفریقا تا جنوب آسیا را در بر گرفته است تا همه دشمنان بدانند که دوران سلطه و تجاوزگری قدرت‌های غربی و عامل دست‌نشانده‌شان رژیم صهیونیستی، به پایان رسیده است.

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 169777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =