انفجار در قدس اشغالی/تلفات صهیونیست‌ها به یک کشته و ۱۷ زخمی رسید

فارس نوشت: رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع انفجاری در یک ایستگاه اتوبوس در غرب شهر قدس اشغالی خبر دادند. انفجاری که تاکنون ۱۷زخمی و یک کشته برجای گذاشته و موجب اختلاف بین سیاستمداران تل‌آویو شده است.

انفجار اول و افزایش تعداد زخمی‌ها

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، این انفجار ۱۸ نفر زخمی شده‌اند؛ منابع خبری گزارش داده بودند که حال پنج نفر از این مجروحان وخیم است.

نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در مجاورت محل بمب‌گذاری که در ایستگاه اتوبوس در قدس رخ داد، به حالت آماده باش درآمده‌اند.

انفجار دوم و کشته‌شدن یک صهیونیست

این در حالی است که رسانه‌های عبری‌زبان از وقوع انفجار دومی در خیابان «راموت»، واقع در غرب قدس اشغالی، با مصدومیت سه نفر گزارش می‌دهند.

روزنامه عبری «یدیعوت آحرونوت» درباره این دو انفجار نوشته است: در دو انفجاری که در قدس اشغالی رخ داد، ۱۸ نفر زخمی شده‌اند؛ حال سه نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

ساعتی بعد از انفجار رسانه‌های عبری به نقل از رادیو ارتش رژیم اشغالگر گزارش دادند که یکی از شهرک نشینان بر اثر شدت جراحات وارده، به هلاکت رسیده است. اکنون از بین ۱۷ زخمی، حال دو نفر دیگر همچنان وخیم است.

کابینه تل‌آویو و نشست فوری در سایه تشدیدات امنیتی

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی در ساعات آینده نشستی اضطراری را برای ارزیابی وضعیت امنیتی با روسای دستگاه‌های مختلف رژیم اشغالگران برگزار خواهد کرد.

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به همراه معاون رئیس ستاد ارتش و روسای بخش عملیات، اطلاعات، بخش‌های سیاسی-امنیتی در وزارت جنگ و هماهنگ‌کننده عملیات‌های پلیس به این جلسه فراخوانده شده‌اند.

در حالی که رژیم صهیونیستی در بالاترین حد از آمادگی و جلسات اضطراری به سر می‌برد، جنبش جهاد اسلامی حماس این «عملیات قهرمانانه بی‌نظیر در قدس اشغالی» را تبریک گفت.

طرفداران نتانیاهو به دنبال بهره‌برداری سیاسی

«ایتمار بن غفیر» نماینده کنست و از متحدان «بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب «لیکود» به عنوان پیشتاز انتخابات جدید رژیم صهیونیستی ضمن بازدید از محل دو انفجار در قدس گفته است: «این انفجارها ما را به زمان انتفاضه بازگرداند».

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از بن غفیر اعلام کرد: یک صبح بسیار دشوار، یک سری عملیات و حوادث، آنچه در جنین اتفاق افتاد و عملیات در قدس و این انفجار یعنی بازگشت به ترورها و وارد شدن به تک تک خانه‌های ما».

این عضو تندروی کنست ضمن اشاره به این موضوع که «حالا باید در جستجوی سلاح و بازگرداندن بازدارندگی باشیم»، از شرایط پیش‌آمده استفاده کرده و خواستار تشکسل هر چه زودتر کابینه نتانیاهو شد.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1698510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =