۰ نفر
۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳
عبور شیاطین سرخ از سد کانادا

در پایان شب چهارم، بلژیک و کانادا دومین بازی گروهشان در رقابت‌های جام جهانی را برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چهارچوب دیدار های دور اول جام جهانی قطر، دو تیم ملی فوتبال کانادا و بلژیک برابر هم به مصاف هم رفتند.

این بازی در استادیوم احمد بن علی و از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران آغاز شد.داور این دیدار جانی سیکاز، کمک اولجرسون دوس سانتوس و کمک داور دوم آرسنیو مارینگول بودند.

کورتوآ، آلدروایلد، فرتونگن، دندونکر، ویتسل، یوری تیلمانس (۴۵- آمادو اونانا)، یانیک کاراسکو (۴۵- توماس مونیه)، کاستانیه، هازارد، دی بروینه، بتشوایی یاران بلژیک در این دیدار بودند و بورجان، جانستون، میلر، ویتوریا، اوستاکیو، هاچینسون، بوکانان، دیوید، دیویس، هویلت، لاریا ۱۱ نفر اصلی کانادا بودند.
در این بازی توماس مونیهآمادو اونانا دو بازیکنی بودند که کارت زرد گرفتند.

بلژیک از سد ناشناس عبور کرد

در دقیقه ۴۴ مدافعان بلژیک پس از رد و بدل کردن چند پاس کوتاه عمق دفاع کانادا را نشانه گرفتند و با ارسالی بلند توپ را به بتشوایی سپردند و او هم برخلاف جریان بازی موفق شد اولین گل بازی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۷, بوکانان کرنر ارسالی بازیکنان کانادا را با شلیکی روی پا به سمت دروازه بلژیک فرستاد که توپ پس از برخورد به کاراسکو برگشت داده شد.

در دقیقه ۸, توپی که در محوطه جریمه به کاراسکو برخورد کرده بود توسط var بازبینی شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد.

در دقیقه ۱۰, آلفونسو دیویس ستاره بایرن مونیخ پشت ضربه پنالتی ایستاد اما کورتوآ مسیر توپ را به درستی تشخیص داد و توپ به گل تبدیل نشد.

در دقیقه ۱۵، هویلت فرصت داشت تا کانادا را پیش بیاندازد اما ضربه او از سمت راست محوطه جریمه با اختلافی ناچیز به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۳, ضد حمله خطرناک بلژیک با مثلث هازارد، دی بروینه و بتشوآیی شکل گرفت اما ضربه نهایی بتشوآیی را میلر، مدافع کانادا بلاک کرد. در دقیقه ۲۹، نفوذ کانادایی‌ها از سمت راست باز هم جواب داد و جانستون در موقعیتی مناسب به سمت دروازه کورتوآ شلیک خطرناکی کرد که سنگربان رئال به خوبی توانست این توپ را مهار کند.

در دقیقه ۳۰، ضربه دیوید، مهاجم کانادا از داخل محوطه جریمه پس از برخورد به آلدروایلد به کورتوآ رسید.در دقیقه ۳۸، اکسل ویتسل تعادل مهاجم کانادا را در محوطه جریمه بلژیک بر هم زد اما درخواست داور از var با استعلام منفی رو به رو شد و بازی پس از دقایقی به جریان افتاد.

در دقیقه ۴۵ + ۲، ارسال زمینی جاناتان دیوید از سمت راست به داخل محوطه جریمه را بیوکانن به موقع برید اما ضربه‌اش با اختلافی اندک به بیرون رفت. در دقیقه ۴۵+۴, اوستاکیو از پشت محوطه جریمه شلیک سنگینی را روانه دروازه بلژیکی‌ها کرد اما توپ پس از برخورد به مدافعان بلژیک برگشت داده شد. کانادایی‌ها باز هم اعتقاد داشتند توپ به دست مدافع بلژیک خورده اما داور چنین نظری نداشت.

در دقیقه ۴۸, اوستاکیو پس از دریبل دی بروینه توپ را روی دروازه بلژیک ارسال کرد که ضربه سر دیوید با اختلافی کم به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۷، دی بروینه ضد حمله خطرناکی را ترتیب داد و با یک پاس زیبا از سمت راست توپ را به بتشوایی سپرد اما ضربه او را مدافع کانادا بلاک کرد و توپ به کرنر رفت.

در دقیقه ۸۰, بازیکنان کانادا از سمت راست ارسال بلندی روی دروازه بلژیک انجام دادند که توپ روی سر لارین فرود آمد و ضربه سر زیبای او را کورتوا با یک سوپر واکنش مهار کرد.

نیمه دوم بازی ۵ دقیقه وقت اضافه داشت.

و در آخر بازی با نتیجه ۱ بر ۰ پایان یافت.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1698798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =