۱۷۱ نفر
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
تنها راه حل استقلال برای مشکل ساپینتو

ورزش سه نوشت:با توجه به تعدد مشکلات پیش آمده برای ریکاردو ساپینتو بعید است کمیته استیناف به جز دو جلسه تعلیقی، از محرومیت ساپینتو کم کند.

تیم فوتبال استقلال تهران در شرایطی باید ده بازی باقی مانده در لیگ و رقابت‌های حذفی را دنبال کند که ریکاردو سرمربی پرتغالی این تیم، حداقل در دو بازی اجازه حضور روی نیمکت تیمش را ندارد و باید از سکوها نظاره‌گر بازی شاگردانش باشد.

البته که این اتفاق در طول فصل کم سابقه نبوده و ریکاردو چندین بازی را به دلیل محرومیت به این شکل پشت سر گذاشته که آخرین آنها، با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی همراه شد.

از همین رو، بازیکنان استقلال بار دیگر باید در دیدار برابر ملوان و نساجی، فرامین تاکتیکی را در کنار زمین از روی ماتا و خسرو حیدری دریافت کنند. زوج ایرانی پرتغالی مربیان استقلال که در دیدارهایی که ساپینتو اجازه حضور در کنار نیمکت را نداشته، آبی‌ها را از کنار زمین هدایت کردند.

حالا برای دو دیدار پیش رو، این دو نفر که در جلسه تمرینی روز گذشته هم در غیاب ساپینتو، برگزاری جلسه تمرین را بر عهده داشتند، باید خود را برای دو نبرد بسیار سخت با تیم های شمالی فوتبال ایران آماده کرده و تلاش کنند جای خالی ساپینتو در کنار زمین احساس نشود.

1802582

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1699423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =