صنایع هرمزگان در خانه شکست خورد

تیم صنایع هرمزگان در نخستین دیدار از نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به مصاف آنا صنعت پاسارگاد قم رفت. 

به گزارش خبرآنلاین، در چارچوب هفته چهاردهم از لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم صنایع هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به دیدار آنا صنعت پاسارگاد قم رفت.

تیم صنایع هرمزگان با ۱۵ امتیاز در رتبه هشتم ، همچنین تیم مهمان آنا صنعت پاسارگاد قم با ۱۲ امتیاز نیز در رده یازدهم جای گرفته بودند که نزدیکی امتیازات بازی را حساس تر کرده بود.

نیمه اول این بازی علیرغم این که شاگردان هادی بزوال در تیم صنایع هرمزگان بازی بهتری به نمایش گذاشتند اما در پایان دو تیم به نتیجه بدون گل رضایت دادند.

در نیمه دوم بنفش پوشان هرمزگانی مثل نیم اول بازی را هجومی شروع کردند اما در دقیقه ۲۵ بازی روی یک ضدحمله و غافلگیر دروازه آن ها توسط سوران بالکانه باز شد. گل دوم آنا صنعت پاسارگاد قم هم بر خلاف جریان بازی به ثمر رسید. تیم صنایع هرمزگان که شانس در این بازی با آن ها یار نبود در دقیقه ۳۱ برای بار دوم هم دروازه شان باز شد و این بار سید بهداد شیخ احمدی برای زرد پوشان آنا صنعت پاسارگاد قم گلزنی کرد.

گل سوم آنا صنعت پاسارگاد روی اشتباه مدافع این تیم محمد بنی اسدی رقم خورد و خود این بازیکن به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد. در ادامه صنایع روی خطای ششم تیم آنا صنعت به ضربه پنالتی از روی نقطه دوم دست یافت و محمد بنی اسدی موفق به گلزنی شد.

بعد از این گل امیر حسین دهقانی برای بار دوم دروازه آنا صنعت پاسارگاد قم را باز کرد تا اختلاف گل به یک برسد.

محمد بنی اسدی می تواتست گل سوم صنایع هم از روی نقطه پنالتی دوم به ثمر برساند اما این اتفاق نیفتاد.

محمد بنی اسدی در ادامه دومین پنالتی را هم در ثانیه های پایانی برای تیمش از دست داد تا این بازی در پایان سه بر دو به سود تیم مهمان آنا صنعت پاسارگاد قم به پایان برسد.

برای تیم صنایع هرمزگان محمد بنی اسدی، علی جوذری، محمدرضا دهقانی، محمد بازر، حسن دهقانی، محمد رضا سالاری ، علیرضا صابری، امیرحسین دهقانی، حسین رحیمی، جعفر نجفی ، سروش احمدنیا و سبحان شراعی با هدایت هادی بزوال بازی کردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1699459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =