عکس | هواداران ولز در غمگین‌ترین حالت ممکن

ورزش سه نوشت: هواداران ولز شکست تیمشان مقابل ایران را باور ندارند و شاید بعد از بازی در غمگین ترین حالت خود قرار داشتند.

با توجه به شکست سنگین ایران برابر انگلیس، ولزی ها انتظار داشتند تیم شان در تقابل با تیم کارلوس کی‌روش اولین سه امتیاز جام جهانی را کسب کند و به صعود امیدوار شوند. با این حال شاگردان رابرت پیج با یک ایران کاملا متفاوت مواجه شدند و در نهایت با نتیجه ۲-۰ کار را واگذار کردند.

با این شکست تیم ملی ولز همان یک امتیازی باقی ماند، در حالی که ایران سه امتیاز مهم کسب کرد. به این ترتیب حالا ولز کار بسیار دشواری برای صعود خواهند داشت چراکه آن ها در بازی آخر خود مقابل انگلیس محکوم به پیروزی هستند؛ کاری که چیزی شبیه به غیرممکن است زیرا ولزی ها باید به مصاف یکی از مدعیان جام و تیم آماده انگلیس بروند.

بعد از بازی امروزشاید هواداران ولز غمگین ترین وضعیت خود را تجربه کردند. آن ها انتظار داشتند که تیمشان با شکست ایران به صعود امیدوار شود اما همه چیز بر خلاف پیش بینی آن ها پیش رفت. در همین راستا چهره هواداران ولزی سوژه عکاسان شده و عکس های جالب توجهی از آن ها در رسانه های اجتماعی دست به دست می شود.

عکس | هواداران ولز در غمگین‌ترین حالت ممکن

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1699466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =