واکنش جالب بازیکن سابق تیم ملی به برد ولز

ورزش سه نوشت: بازیکن سابق تیم ملی ایران برد مقابل ولز را به همه مردم کشور تبریک گفت.

محمدرضا مهدوی بازیکن سابق تیم ملی و استقلال و پرسپولیس که بازی ایران و ولز را با دوستان خود از جمله علیرضا نیکبخت واحدی تماشا کرد از برد شاگردان کی روش بسیار خوشحال بود. وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: یک تبریک وحشتناک بابت این برد می گویم. در یک جمع دوستانه این بازی را تماشا کردم و قبل از بازی به نیکبخت گفتم که امروز می بریم و همین اتفاق هم افتاد و خیلی از این موضوع برای ایران و ایرانی خوشحالم.

او برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد و ادامه داد: من امیدوار هستم که برای اولین بار صعود کنیم. با توجه به شناختی که از بچه ها دارم باید بگویم می توانیم که آمریکا را ببریم و حماسه آفرینی کنیم. امیدوارم در هشتم آذر که به خاطر حماسه ملبورن یک روز به یادماندنی برای ما ایرانی ها محسوب می شود دوباره بتوانیم تاریخ سازی کنیم و آمریکا را از پیش رو برداریم.

مهدوی در پایان یادآور شد: در دیدار با ولز همه بچه ها ستاره بودند و ما یک تیم کامل را دیدیم. از حسینی درون دروازه گرفته تا طارمی در خط حمله همه جنگیدند و حالا باید بگویم که ما به معنای واقعی کلمه یک تیم هستیم و این اصلی ترین فاکتور ما است. در این بین روزبه چشمی و رامین رضاییان با گلزنی‌شان نام خود را در تاریخ فوتبال جهان ثبت کردند و قطعا ماندگار خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1699902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =