برنامه فدراسیون قایقرانی، کسب مدال‌های رنگارنگ در بازی‌های آسیایی هانگژو است

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به اردوهای آمادگی ورزشکاران کشورمان گفت: برنامه فدراسیون قایقرانی، کسب مدال‌های رنگارنگ در بازی‌های آسیایی هانگژو است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات استان آذربایجان‌غربی گفت: در طی سه سال اخیر در راس فدراسیون قایقرانی توانسته‌ایم حامیان زیادی برای حمایت از رشته قایقرانی جذب کنیم بطوریکه علاوه بر پخش زنده مسابقات، بیش از ۵۰ باشگاه در لیگ‌ها حضور دارند.

وی افزود: هم اکنون قایقرانان کشورمان آماده رقابت در مسابقات قهرمانی آسیای روئینگ به میزبانی تایلند هستند ضمن اینکه قایقرانان کشورمان بعد از المپیک توکیو خود را برای بازی‌های آسیایی هانگژو چین آماده می‌کنند تا دست پر از این رقابت‌ها بازگردند.

سهرابیان درخصوص میزبانی مسابقات کشوری نیز گفت: مسابقات با حساسیت بالا به میزبان تهران بدلیل داشتن پیست استاندارد برگزار می‌شود با این حال سایر مسابقات با تلاش هیات‌های مختلف استان‌های سراسر کشور به شهرهای مختلف واگذار می‌شود و امیدواریم با حمایت دولت و بخش خصوصی شاهد تجهیز و آماده‌سازی پیست‌های استاندارد در نقاط مختلف باشیم.

در مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی آذربایجان‌غربی، محسن شادی نقده با کسب حداکثر آرا برای دوره چهارساله به عنوان رئیس انتخاب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1700541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =