پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به ۲۴۸مددجوی قزوینی

معاون اداره کل مشارکت‌های بهزیستی قزوین گفت: ۲۴۸مورد تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی و مشاغل به میزان ۲۳میلیارد و ۶۴۹ تومان به مددجویان بهزیستی استان پرداخت‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین، غفار رمضانی، معاون اداره کل مشارکت‌های بهزیستی قزوین در تشریح این خبر اظهارکرد: یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های بهزیستی استان توانمندسازی مددجویان است و مهم‌ترین عامل در توانمندسازی، ایجاد اشتغال برای آن‌هاست.

او افزود: بهزیستی استان متعهد است تا پایان سال جاری برای یک هزار و ۲۵۳مددجو تحت پوشش شغل ایجاد کند.

رمضانی گفت: در حال حاضر براساس ابلاغ بانک مرکزی سقف تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان از ۱۰۰میلیون تومان به ۱۵۰میلیون تومان افزایش یافته است و همچنین براساس ابلاغیه مذکور سقف تسهیلات برای کارفرمایانی که با رعایت قوانین کار مددجویان بهزیستی را به‌کارگیرند از ۲میلیارد تومان به چهار میلیارد تومان با سرانه هر نفر ۱۵۰میلیون تومان افزایش یافته است.

این مسئول ادامه داد: این تسهیلات با بازپرداخت هفت ساله و سود چهاردرصد به کارفرمایان پرداخت می‌شود.

معاون اداره کل مشارکت‌های بهزیستی استان قزوین خاطر نشان کرد: بهزیستی استان ۴۸۷مددجو را برای اخذ تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی و مشاغل به میزان ۴۵میلیارد و ۹۰۰تومان از طریق بانک‌های عامل سطح استان معرفی کرده که ۲۴۸مورد تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی و مشاغل به میزان ۲۳میلیارد و ۶۴۹ تومان پرداخت‌شده است.

استان قزوین دارای ۱۱۰ هزار مددجوی تحت پوشش است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1700984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =