وزارت اطلاعات: احمد صالحی، حین ماموریت در زابل به شهادت رسید + عکس

ایرنا نوشت:اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای از شهادت احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در زابل خبر داد.

در اطلاعیه اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان آمده است: شهید صالحی در حین ماموریت در شهرستان زابل به شهادت رسیده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: مراسم تشییع این شهید والامقام پنج شنبه ساعت ۱۴ در میدان امام حسین(ع) زاهدان برگزار و سپس به زادگاهش استان مازندران منتقل می‌شود.

پیام فرمانده سپاه کربلا

از سوی دیگر، فرمانده سپاه کربلا شهادت بسیجی مدافع امنیت « شهید احمد صالحی» از سربازان گمنام حضرت امام زمان (عج) را به مردم شهید پرور ایران و مازندران تسلیت و تهنیت گفت.

سردار سیاوش مسلمی در پیامی به مناسبت شهادت بسیجی مدافع امنیت «شهید احمد صالحی» از سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، این ضایعه را به مردم ایران به ویژه مردم شهید پرور و ولایتمدار مازندران و شهرستان ساری تسلیت گفت و افزود: شهید صالحی روز گذشته در حین مأموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این جهادگر بسیجی دهه هفتادی که عضو گروه جهادی شهید امنیت مصطفی نوروزی نیز بود، برای دفاع از مرزهای کشور و مقابله با اشرار، جان خویش را نثار امنیت مردم و ایران اسلامی کرد.

اینجانب علو درجات و همنشینی با سیدالشهدا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را برای شهید عزیز و صبر زینبی را برای خانواده و بازماندگان آن شهید بزرگوار از خدای متعال مسئلت دارم.

عکس | شهادت یک کارمند وزارت اطلاعات در سیستان و بلوچستان

بیشتر بخوانید:
۲۱۲۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1701605

برچسب‌ها