فرمانده انتظامی بندر انزلی: مهران سماک را ماموران نکشتند / او با سلاح شکاری هدف قرار گرفته

فارس نوشت: به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی بامداد چهارشنبه و پس از پایان یافتن مسابقه فوتبال تیم ملی کشورمان در مصاف با آمریکا و تجمع عده‌ای اغتشاشگر در محدوده چراغ‌ برق شهرستان انزلی، جسد مردی حدودا ۳۰ ساله که بر اساس شواهد موجود بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری مورد اصابت قرار گرفته بود کشف شد.

«شب گذشته بود که خبری مبنی بر کشته شدن مهران سماک، جوان ۲۷ ساله‌ای در بندر انزلی توسط نیروی‌های امنیتی» منتشر شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی بامداد چهارشنبه و پس از پایان یافتن مسابقه فوتبال تیم ملی کشورمان در مصاف با آمریکا و تجمع عده‌ای اغتشاشگر در محدوده چراغ‌ برق شهرستان انزلی، جسد مردی حدودا ۳۰ ساله که بر اساس شواهد موجود بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری مورد اصابت قرار گرفته بود کشف شد.

آنطور که سرهنگ سید جعفر جوانمردی می‌گوید پس از اطلاع ماموران پلیس از ماجرا و با توجه به حساسیت موضوع و احتمال سوءاستفاده برخی عناصر و محرکین حاضر در محدوده تجمع، بلافاصله مراتب با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بر اساس اعلام فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی، پلیس در همان ساعات اولیه تعدادی از مظنونین را شناسایی و دستگیر کرد و تلاش برای شناسایی ضارب همچنان ادامه داشته و نتیجه تحقیقات بیشتر پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و بررسی‌های فنی پلیس به اطلاع عموم‌خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1701747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =