۰ نفر
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
حمله مسلحانه به دو سرباز

تسنیم نوشت: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از مجروح شدن دو سرباز وظیفه در پی حمله مسلحانه در چابهار خبر داد.

سردار محمد قنبری اظهار داشت: ساعت ۱۹ در محل دکه بازار واقع در خیابان امام خمینی(ره) چابهار دو نفر شرور مسلح به دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور شهرستان که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و به سمت آنان تیراندازی و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در اثر تیراندازی یکی از افراد مسلح که ملبس به لباس محلی بود سرباز وظیفه «بنیامین فاضلی» اهل سراوان و سرباز وظیفه «عارف هوتی» اهل چابهار نیز از ناحیه کتف مجروح شدند که هر دو سرباز وظیفه بلافاصله به بیمارستان منتقل و کادر درمان اقدامات فوری و خوبی را برای معالجه آنان شروع کردند.

وی اضافه کرد: با سرنخ‌های خوبی که به دست آمده و تیم ویژه‌ای از زبده‌ترین کارآگاهان در این زمینه تشکیل شده اقدامات گسترده‌ای برای دستگیری ضاربان از خدا بی‌خبر شروع شده و ان‌شاءالله در کمترین زمان ممکن دستگیر، محاکمه و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

سردار قنبری بیان کرد: اینگونه اقدامات مزبوحانه پلیس را در ارائه خدمات به مردم مصمم‌تر می‌کند و مردم نیز هرگونه اطلاعاتی در این زمینه کسب کردند از طریق ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

تیراندازی در کلانتری ۱۶۰ خزانه تهران / ماجرای مجروح شدن «مرتضی امینی» سرباز وظیفه چیست؟

قتل پزشک جوان با دستور همسرش

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1703079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =